Dubbel Schoenen

Ik wil graag deze schoenen kopen :

http://www.sacha.nl/images/collection/thumb_02_114.jpg

deze zijn van sacha en kosten rond de 60 euro

Ik kan helaas geen plaatje vinden van die van vanharen maar… nja vanharen heeft ze ook maar dan beetje anders volgens mij, heeft iemand die schoenen van vanharen? Ik weet namelijk echt niet welke van de 2 ik moet halen die van vanharen kosten maar iets van 24 euro volgens mij.

nou. welke vind je mooier? xD

ik vind dat echt niet kunnen.
ofwel draag je gympen ofwel draag je hakken.
maar niet een combinatie. ik vind het zo lelyk.

• mijn mening - XD

nja ze zijn bijna hetzelfde alleen twijfel ik aan de kwaliteit van die van Vanharen…

ik vind ze wel funky als je een leuk outfit erop doet

ik vind ze superlelijk

Nouja… als je denkt dat je ze heel veel gaat dragen kun je beter die van Sasha dragen. Als je ze af en toe aan doen, misschien beter die van Van Haren. En eigenlijk vind ik het met die kwalitiet van Van Haren wel mee vallen :stuck_out_tongue: Ik had ooit ballerina’s gekocht voor een feestje, ik dacht voor 1 avondje. Maar ik heb er echt super veel op gelopen en ze zitten heel lekker en zijn heel leuk en ze waren maar 14 euro en ik dacht echt dat het super slechte kwaliteit zou zijn daar, maar dat viel dus nog wel mee :slightly_smiling_face:

Maar goed. Ik zou dus als je ze van plan bent heel veel te gaan dragen die van Sasha kopen (is toch betere kwaliteit :stuck_out_tongue:) en anders kun je ook wel bij Van Haren kopen toch?

hm.

bedenk hoeveel je er op zal lopen. is het veel dan kan je beter duurdere kopen. ookal zegt dat ook niet alles.

Ik vind ze niet mooi.

ieuwww wat een lelijke dingen zeg!

Ik vind die schoenen echt zoooo lomp en lelijk!

vanharen, die zijn mooier xD
maar nogsteeds lelijk.

ben ik nou de enige die het plaatje niet kan zien?

Het zijn een soort all-stars met hak eronder, sorry; maar ze zijn vreselijk…

Hoerenschoenen

Ik zie geen 2e plaatje

wat een commentaar haha geweldig :’)
that’s why I love girlscene.

niet mooi sorry ;$
& in de zomer is het toch veel te warm voor dat soort schoenen?

gaaaaaatwel.

deze vind ik nu echt heeeeéel lelijk, maar er zijn wel mooiere soorten, al zijn dat er niet veel.

als je ze perse wil zou ik die van van haren kopen want die zijn goedkoper en na een tijdje ben je er toch wel opuitgekeken en dan heb je 60 euro betaalt. voor’t zelfde geld vind je ze over twee weken niet meer mooi, dan is het alleen maar weggegooid geld.
p.s ik vind ze ontiegelijk lelijk.