dubbel liefdesverdriet

hey,

ik had een best wel leuk vriendje en we hadden het goed samen. Na een jaar en 3 maanden ontmoette ik een jonge hip hop leraar bij m’n dansschool waar ik net naar over was gestapt. Hij was echt m’n type en ik vond hem een beetje leuk. Hij begon me vaker berichten te sturen en wilde een date met me. Ik heb het daarom uit gemaakt met m’n vriendje en ben op date met hem gegaan. Ik werd al snel verliefd, maar hij maakte het al heel snel uit omdat hij nog gevoelens voor zijn ex had. Ik ben verdrietig dat deze hip hop leraar me gedumpt heeft en ook nog best wel om mijn eerdere vriendje :frowning_face:. Iemand zelfde ervaring of tips om me beter te voelen?

xx

Hoe kun je een relatie beginnen met iemand terwijl je nog niet over je ex heen bent? Dat vraag ik me echt af. Maar sorry, heb geen ervaring.

Ik snap inderdaad ook niet zo goed waarom je het hebt uitgemaakt met je vriendje. Als je nu nog liefdesverdriet hebt ben je (en was je) dus nog niet over hem heen. Maar je vroeg om tips voor liefdesverdiet: alles van je afschrijven, dansen, zingen, gek doen, uitgaan, leuke dingen doen, veel lachen, huilen, praten en uiteindelijk zien dat er nog veel meer leuke jongens zijn in de wereld.
Succes!

Waarom ga je op date en dump jij je vriend. Je houd toch van hem?

Sorry maar eigen schuld dikke bult vind ikdit een beetje

Ik denk niet dat je gek genoeg was op je vriendje als je hem verlaat voor een ander (dat was je oorspronkelijke intentie).
Tijd heelt vrijwel alle wonden, laat het even rusten allemaal. Gun die leraar ook even de tijd om over zijn ex te komen.

Ik ben zelf over liefdesverdriet gekomen door verliefd te worden op iemand anders. :’) Maar zoek zoveel mogelijk afleiding; ga sporten, je hobby’s oppakken, nieuwe hobby’s vinden, afspreken met vriendinnen… dat soort dingetjes.

What goes around, comes around. You’re gonna have to deal with it…