Dubbel gevoel.

't gaat misschien een ingewikkeld verhaal worden maar ik moet 't even kwijt. (a)

In mei gaan alle 3e klassen van onze school op werkweek. Nu is het zo dat m’n vriendje naar een andere werkweek gaat samen met een meid bij hem uit de klas die elke jongen kan krijgen die ze wilt en ook alles doet met jongens wat zij wilt.
Nu maak ik me zo ontzettend druk daarom. Ik vertrouw m’n vriendje wel voor de volle 100% maar haar niet. Ik weet hoe ze is als ze met een hele groep zijn en ik weet ook hoe m’n vriendje is als tie met z’n vrienden is.

't duur wel nog heel lang maar ik zit er heel erg mee, weet iemand wat ik hieraan kan doen. :flushed:

tja … dat is egt vervelend … waar gaan ze dan naartoe ? … en ik het met school of… ?

Misschien is het dan al uit, niet negatief bedoelt hoor maar het kan. :open_mouth:

ze gaan naar België en wij ook maar heel ander gedeelte…

heb je een vriendin/vriend die je kan vertrouwen die mee gaat naar belgie …
dan kan je het hem vrgn of hij hun in de gaten kan houden …

gaat dat meisje nu ook achter je vriend aan dan?
als dat niet zo is hoef je je er eigenlijk niet echt druk om te maken, maar ik begrijp goed hoe je je voelt (niet dat ik dat heb meegemaakt maar wel dat een meisje ‘te leuk’ met mn vriend zat te praten en ik haar echt niet uit kon staan en zij bij hem op school zat)

Het gaat uiteindelijk om je vriendje, als je hem vertrouwt moet je er gewoon vanuit gaan dat hij niets doet en zich beheerst. Doet hij dit niet en laat hij zich inpakken door dat irritante meisje, dan weet je dat hij helaas niet te vertrouwen is, ook al had hij van tevoren geen bedoelingen, blijkbaar laat ie zich wel inpalmen door zo’n meid. :stuck_out_tongue: dit hoeft niet persee zo te zijn he, als er niks is gebeurd dan weet je dat hij te vertrouwen is en dan voel je je daar ook weer zekerder in.

@N__N er gaat niemand die ik echt goed kan vertrouwen daar naar toe.

@ Kimmiieee
ze zit er nu ook al achter aan dus dat is juist 't vervelende.

[i]Aaah dat is inderdaad heel erg kut!!- jaa weetje je moet je eigen er nu nog niet zo druk om maken, lijkt mij :$… want dat verpest de stemming als je met hem bent! en als jou vriend slim is, pakt hij dat meisje niet (daar moet je hem maar gewoon op vertrouwen) en gaat hij helemaal voor jou!

want als je je eigen alleen maar druk gaat maken, ga je achter van alles wat denken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling ;$! - wie weet heeft dat meisje dan wel een andere vriend/ of jongen die ze leuk vind tegen die tijd. Succes! x[/i]

sorry maar als jouw vriendje heel serieus op haar geflirt ingaat als jij er niet bij bent is hij wel een beetje een asshole.

Dat doet hij toch niet ? :anguished:?

nee dat doet tie ook niet. maar zij geeft mij gewoon helemaal een rotgevoel enzo.

praat er met hem over?

ja, praat er met hem over… dan weet je of je hem kan vertrouwen. (ik neem wel aan van wel hoa)

en, zoals ze hierboven zeggen: als hij erop ingaat is hij echt een asshole en verdient hij je niet!

praten erover, en afwachten en van het beste uitgaat, en dus je vriendje vertrouwen. boos worden kan altijd nog daarná
geef hem het voordeel van de twijfel en vertrouw hem. als hij haar wilde, had hij het al met je uitgemaakt neem ik aan.

Als hij wat met zo’n huppelkut begint, is hij gewoon een loser. :relieved:

Ik heb echt een hekel aan dat soort trutten, van die wijven die maar met hun poten aan elke gozer zitten en die het geen kont uitmaakt of ze al bezet zijn of niet…

Maar goed, met haar op d’r smoel slaan schiet je ook niet veel op, dus dan maar iets anders bedenken. Umh… ik zou gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen dat je het heel vervelend vind dat hij en zij naar dezelfde werkweek gaan, en dat je haar gewoon niet vertrouwd. Vraag hem wat hij van haar vind en vraag of hij niet bang is om onder de groepsdruk van zijn vrienden toch iets stoms met haar te doen.

Ik weet het ook niet goed, dit soort dingen zijn altijd lastig. Mijn ex-vriendjes zijn allemaal hufters die zijn vreemdgegaan dus ik begrijp je angst, maar meer dan afwachten en hopen dat het goed gaat en hopen dat hij eerlijk tegen je is als het niet goed gaat is zo ongeveer het enige wat je kan doen (mja, of 'm vastbinden aan een stoel, maar we willen het wel legaal houden natuurlijk =p).

Succes ermee in ieder geval

als ik jou was zou er gewoon met hem over praten
en je zult hem ook moeten vertrouwen…
als hij toegeeft aan dat meisje verdient hij jou helemaal niet!

ik vertrouw mijn vriend ook nooit als hij weg is met school ofzo
omdat hij toen we nog net niet hadden met een ander meisje had gezoent toen ze op werkweek waren
en later ook nog een keer is vreemd gegaan
maar toen hij in dec. naar praag ging met school heb ik gezegt
als jij vreemd gaat is het afegelopen dat je dat even weet!
en je moet gewoon zeggen dat je haar niet vertrouwd
echt zeggen wat je vind, anders weet hij niet dat jij zenuwachtig thuis zit
dus praat erover
succes.
x