Dubai =)

Hooi,

Wie van jullie is wel eens in Dubai geweest? En zo ja, wat moet je er zeker eens gezien/meegemaakt hebben? Ik ga er namelijk tijdens de kerstperiode in dat gebied een cruise maken, en ik wil dat wel eens weten.
Ps. zoekfunctie leverde niks

topic mag verwijderd worden als ik antwoord op deze vraag heb, tenzij er andere mensen nog wat willen weten

:grinning:

nee sorry me ouders zijn niet zo rijk

dat palmeiland geval misschien?

@Angelove heeft nix mt rijk te maken…?? gwn ff sparen en je kan gaan.

Ehm mijn nicht is er heen gegaan, ik vraag het haar wel even als ik haar weer spreek.

misschien ben je niet rijk genoeg om te sparen?
hebben wij thuis ook, ons geld gaat op, terwijl we proberen te sparen.
Dus niet iedereen kan dat.

OT: Geen idee, je hebt ook van die eilanden en dat samen moet de wereld voorstellen, ofzo.
Volgens mij heb je daar ook een skibaan ofzo. (ja in Dubai ja, xd )

het enige wat in me opkomt is burj el arab maar dat is dat ene hotel volgens mij mja daar heb je niet veel aan
je kunt moeilijk een hotel gaan bezoeken zoals je een museum ofzo bezoekt :’)

de burj dubaii en burj el arab, daar kun je prima even binnenlopen of op z’n minst even aan de buitenkant kijken.
verder moet daar een heel mooie mall zitten en de indoor skibaan.
ow en in ANTM ofzo hadden ze een rondvaartje gemaakt door de stad daar, en dat zag er ook heel leuk uit want je kwam dan langs allemaal moderne gebouwen maar ook langs van die “alladin” huisjes enzo.

*ben er nog nooit geweest, maar zou heeel graag willen*

Mijn vriendin was daar heen, en er was een waterpark met een doorzichtige glijbaan die door een aquarium ging met haaien erin (echt aaaaaaaaaaaaawesome en eng)

maare, dunno?

Burj el Arab betekent letterlijk standbeeld der Arabieren… Het kan een hotel zijn, maar klinkt raar.

tja maar dat hotel heet toch echt zo :wink: dat 7 sterren hotel is dat.

Een vriend van me heeft er een jaar gewoont, jaloooooers.

dat hele dure hotel! en die eilanden in de vorm van de wereld, en in de vorm van een palmboom!

Zwemmen met dolfijnen of zo?

Sorry, ik ben hier slecht in. Alleen mijn rijke vriendin is volgens mij ooit naar Dubai geweest, maar hun zijn echt best rijk. Niet dat ze ermee te koop lopen of minder aardig door worden hoor…
En geen vooroordelen over Dubai, maar MEESTAL zijn het wel redelijk rijke mensen die erheen gaan.

pardon ik dacht dat het vet duur was

haha, mensen, het was zegmaar een cadeautje aan onze hele familie. Ja dat klinkt een beetje raar, maar mijn opa en oma zijn 45 jaar getrouwd, dus nu gaan we met de hele familie. Mijn ouders hebben er zelf ook geen geld voor hoor :stuck_out_tongue:

OT:
thanks mensen :grinning:

wow jaloers :open_mouth:

Het hotel heet idd ‘Burj al Arab’… de Toren van de Arabieren dus :slightly_smiling_face:

Ik doe een toerisme opleiding (NHTV in Breda) en we gaan dus dit jaar op STUDIEREIS naar DUBAI EN THAILAND! Whhhhaaaaaaaaa! Echt super super super vet natuurlijk!

Nu staat dit hele jaar Dubai centraal, daar zijn dus superleuke dingen te doen… maar je cruisemaatschappij biedt die geen excursies aan dan? Je kan bv. gaan zwemmen met dolfijnen, een 4x4 rit door de woestijn, hotels bezoeken, zon boottochtje (dohw) over de Dubai Creek, de soeks (die markten waar Carrie van SATC ook heen is gegaan) … echt daar is gewoon TEVEEL te doen!

Heel erg veel plezier! Ik ben jaloers op je! Én een cruise én Dubai!! :grinning:

Whahaha… nee
Als ik naar Griekenland of iets dergelijks wil, moet ik al 2 jaar sparen.
Niet iedereen heeft een rijke pappie en mammie die dat betaalt.

het is mooi daar kan je niet vergelijken met anderen landen
ik zat op palmeiland ik kon ogen niet geloven zo anders is het

hier mag anders wel een slotje op hoor… Ik weet genoeg :slightly_smiling_face: Maar dankjewel, diegene die me geholpen hebben!

google is je beste vriend