DSTT

Ik heb een nintendo DS (geen lite, maar dat doet er nu ff niet toe) en ik wil wel graag zo’n geheugenkaartje kopen. Mijn vriendin heeft ook een geheugenkaartje en heeft hem van www.dstt.nl Omdat ik haar verder er nooit meer over gehoord heb, vraag ik het wel even aan jullie. Is er iemand die het ook van die site heeft gekocht? Zoja, is het goede kwaliteit of kan ik er beter eentje van een andere site kopen? Ik wil namelijk niet 35 euro uitgeven aan iets dat niet goed is.

Hallo :relieved:
Ik heb ook een DSTT. Ik vind het heel erg leuk :grinning: maar er zijn wel nadelen aan bijv. De nieuwere spellen doen het bij mij niet dus ik moet het met oude doen :woman_facepalming: (wat opzich best ook wel leuk is hoor) Maar ik denk eerlijk gezegd dat ik iets niet goed doe:O. ten 2e moet je wel een menu downloaden die je er eerst op moet zetten en daarin kan je je spellen zetten. Misschien kan iemand mij helpen met mijn probleem! :stuck_out_tongue:. Maar iniedergeval heb ik hem bij bigdennis gekocht neem hier maar een kijkje: http://www.bigdennis.com/…language=nl&keywords=DSTT Hij kost daar maar 29.95 en hij is er al binnen 3 werkdagen :wink: Als je er nog vragen over hebt stuur je maar een berichtje
XX

Hey! Die kost maar 30 euro!! Whaha! Dan koop ik die lekker! Ik had er eentje van 35 euro, maar 30 euro is natuurlijk veel goedkoper!! Ik ben opzich wel technisch en ik heb op internet al gevonden hoe je dat menu enzo erop moet zetten.

Oké dat is dan wel meegenomen!
Nu nog uitvinden waarom nieuwe spellen het bij mij niet doen! Hebben andere mensen daar ook last van?