DSTT card nintendo ds

Ik wil een kaartje kopen voor me nintendo ds maar er zijn er zoveel dus welke moet ik kiezen? R4, DSTT card ( die leek mij het beste?) MS DS?

Ik heb de DSTT.

Neem gewoon de DSTT ;p

4 gb?

Kheb 2GB en daar kunnen 30 spelletjes op.

ooohh, dan is 2 gb wel genoeg.
het is toch makkelijk te installeren enzo?
heb je hm van sidder.nl?

neem r4-kaart =P

wat is het verschil tussen een r4 en een dstt?
:anguished:?
en zit er bij een NDS een oplader of niet??

wat is het verschil tussen een r4 en een dstt? :anguished:? en zit er bij een NDS een oplader of niet??

R4 is beter dan DSTT :grinning:
Nah… omdat DSTT langzamer laadt, sommige spellen doen het niet en als er een error komt, duurt het een hele tijd voordat je weer gewoon kunt spelen.

En bij een NDS zit altijd een oplader als je m koopt.

Nee hoor :wink: You’re wrong.
Bekijk deze tabel maar: http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=46
Daarbij is het overduidelijk dat DSTT much better is dan R4. Daarbij staat ook dat DSTT veel sneller is dan R4 :slightly_smiling_face: haha…
Ik heb ook een DSTT, hij is snel en ik heb er nog nooit problemen meegehad :grinning:

Dus een dstt nemen??

Jep. Mn zusje heeft ook een DSTT, die is gewoon het beste. De meeste mensen hebben volgens mij een DSTT, dat zegt ook wel wat.

hee
k hep ook een dstt en hep er nog nooit problemen mee gehad
als er te weinig ruimte is om al je spellen op te zetten kun je altijd een groter geheugenkaartje kopen hep k ook gedaan en helemaal geen problemen

DSTT > R4.
Maar toch heb ik een R4.
DSTT kan grotere geheugenkaartjes aan etc, dus meer spellen. Op een R4 moet je rouleren.

Neem een M3real :stuck_out_tongue:

Het ligt eraan wat je wilt, DSTT is de goedkoopste en werkt prima. Heb hem zelf nu 2 maanden en geen klachten. Kijk wel even goed rond voor de prijs, dat verschilt nogal per webwinkel. Ik heb hem zelf op www.xgadget.nl gekocht, ze hebben een levertijd van 12 dagen maar zijn de helft goedkoper dan alle anderen. En ik had geen haast :slightly_smiling_face:

Ik heb een vraagje over de DSTT :rage:
Ik dacht ik doe het maar bij dit topic
Bij mij doen nieuwere spellen het niet :open_mouth:
oude spellen wel :frowning_face:

xx

Oh dat is raar :confused:
Misschien moet je je besturingssysteem updaten? Als dat kan.

Nou het is vreemd maar de spellen die net uitgekomen zijn die download ik dan en dan doen ze het niet. Als ik ze gedownload hem komt ie in een map In mijn DSTT map. Het is idd echt raar :expressionless: :frowning_face:

Misschien werken ze gewoon NOG niet op DSTT.

Ik download nu GTA China Town Wars, en voor zover ik weer werkt die alleen op R4 en DSTT. En ik heb een M3Real.

Dus je zal moeten wachten dan denk ik.

Mag ik vragen op welke site jij je spellen download ?