dsquared schoenen en gucci petje gestolen

me dsquared schoenen en me gucci petje zijn gestolen in de kleedkamers, op school tijden het gymen, heb geen idee wie ze heeft, eerder zijn me uggs ook gestolen en heb ze nu weer terug. maar wie kan mij helpen met wat ik nu moet doen?

weet iemand anders ergends waar je goedkope dsq kan halen want was echt verliefd op ze

De meeste dure dingen gewoon in je kluisje doen.
En aangeven bij school dat je spullen zijn gestolen.

Je kan het beter vragen rondom school en aangeven dat ze gestolen zijn

Het is je eigen verantwoordelijkheid lijkt me… misschien hebben ze camera’s hangen bij de uitgang?

ja iknow, echt dom van me…

ze hebben wel camera’s maar daar doen ze niks mee
heel vreemd…

Bij ons op school zeggen ze dat ze niet verantwoordelijk zijn voor spullen, zoals petjes, telefoons, ketting etc. Maar schoenen?! Daar moet de school wel iets aan doen. Ik zou 't melden.

^Dan moet je gewoon eisen dat ze ernaar kijken. Dat kunnen ze echt niet weigeren hoor. Althans, ik zou gewoon dóór blijven zeuren tot ze het doen :’) Succes iig

nooit zo’n domme fout als mij maken…

Bij bepaalde topics begrijp ik echt niet waarom de topicstarter met haar vraag naar hier komt…

ik heb 2 vragen gesteld,
wat ik moet doen,
misschien heeft iemand het zelfde meegemaakt

en mijn 2e vraag was waar je goedkope dsq2 kan halen.
vind het geen rare topic al zeg ik het zelf…

+ ik waarschuw mensen dat ze zelfs hun schoenen niet in de kleedkamers
moeten laten…
weet niet wat je raar hieraan vind…
maar gewoon 3 dingen in 1.

Ik zoek topic.

Ik krijg het Ik-wil-graag-laten-weten-dat-ik-dure-spullen-heb-idee hierbij in combinatie met haar naam en avatar. :’)

kijk dit was precies mijn gedachte.

Wat een lelijke kakschoenen zijn dat eigenlijk, nu ik zo eens google. (Oké sorry maar dat moest ik even kwijt)

ben 16, heb er gewoon eerlijk en hard voor gewerkt.
meteen vooroordelen :slightly_smiling_face:

en die nickname is omdat ik niks anders wist.

Sorry, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde om de merknamen erbij te vertellen,nutteloze informatie, dan heb ik inderdaad al gauw vooroordelen.

Inderdaad.