DSi of DS lite?

Ds lite.

Mn buurmeisje heeft de dsi,. en de kwaliteit van de camera is heel slecht.
En het r4 kaartje van de oude ds paste niet.
Het is leuk bedacht hoor. Maar persoonlijk zou ik voor de ds lite gaan.

een gewone ds

Wat voor kaartje, moet je dan in de DSi doen? (zodat je spellen kan downloaden??)

DSlite!!
Ik kocht hem voor 122 euri… (rood)
alleen is bij mij het schermpje kapot, dat valt nu heel de tijd naar achter (Dat draaidingetje aan de achterkant is stuk 0.o)
Waarom zou je er nog een camera bij willen hebben, die dingen kun je ook op de computer… En… misschien kan er geen R4 op :’( maar volgens mij kan dat wel hoor… moet je gewoon ergens goed navragen,
Dsi: Camera, beter geluid en beeld…
Dslite: Kleurtjes!!!, GBA spelletjes kunnen erop, r4!!!
( maar het is jouw beslissing natuurlijk)
xx

up

Mijn broertje heeft een DSi en ik vind het een leuk ding.

Kan ie daar ook een R4 kaartje indoen?

Geen idee, hij is er nu ook niet dus ik kan het niet vragen, maar ik weet wel dat hij een M3 kaart(als ik het juist heb) heeft om er in te doen.

okee, want ik wil wel een kaartje kopen waar ik spellen op kan downloaden, anders kost het zoveel geld -.-

upje

Als je toch een nieuwe R4/kaartje om te downloaden gaat kopen zou ik de DSi doen… :slight_smile:

Doe ik denk ik ook :slightly_smiling_face:
Maar ik wil dan ff weten, welk kaartje je dan moet kopen? iemand??

niemand? :cry:

ik zou voor de DS lite gaan

mijn nicht werkt bij de bart smit, en die zegt dat er al heel veel klachten waren binnen gekomen over de DSI

Ik heb een DSi, en heb er geen klachten over :slightly_smiling_face: Trouwens, ik heb zo’n R4-kaartje voor de DSi. Even de site zoeken waar ik 'm gekocht heb.

http://www.r4r4.be/ Hier was het. Ik weet niet of je in België woont of in Nederland? Zoek anders even een betrouwbare dealer in NL en je komt er ook wel.

DS Lite, want die camera van de DSi is echt slecht.

ik heb een dsi met een r4i kaartje
je kan er ook muziek op luister, mijn ipod ging vlak voor de vakantie kapot en toen kon ik me dsi gebruiken, en de fotoos zijn niet zo heel erg slecht hoor en ik kan nog steeds de spelletjes downloaden

XOXO