DSi of DS lite?

Ik krijg een nieuwe ds(oude is gestolen -.-) maar ik twijfel of ik een dsi of een ds lite moet kopen
want ik hoorde van sommige dat R4 kaartje(ook gestolen, moet een nieuwe kopen) het niet meer in de dsi doet >.<

Wat zouden jullie doen & waarom?
En zouden jullie voor- en nadelen van de DSi kunnen noemen?

Alvast bedankt!

Als je meer zoekt dan alleen gamen, moet je een DSi nemen.
Persoonlijk vind ik m helemaal niks.

Ga voor de DS lite. (:

UP!

UP

uppperdepup

Ik blijf bij mn beslissing (:

Ds lite natuurlijk xD …
Dsi heeft misschien wel dubbele camera en beter geluid , maar ds lite heeft leuke kleurtjes (wat een argument !), en je kan spellen van je GBA op je ds lite doen, en dat kan bij de dsi niet meer…
Ik weet niet zeker of een R4 kaart op je dsi kan, ik denk zelf van wel, want de normale ds spellen kunnen ook op de dsi ;]

Dus :
Dsi: Betere camera (2!), duurder, beter geluid
Ds lite: spellen van GBA kunnen erop, kleurtjes xD, stukken goedkoper, R4-kaart

X

WTF? Spellen van de gamecube?
Bedoel je niet GBA?

whaaaah oo sorry, ik ben beetje in de war xD
;$ ;$ ;$
X

bij dsi kan je ook r4 kaart doen, de kleuren komen heus nog wel, en het is misschien maar 20 eurogoedkoper.

DS lite. DSI is koewl, maar ik zie het nut er niet echt van in.
ik heb een zwarte lite en ben d’r blij mee ^^

Ik heb gewoon de oude & een rode ds lite.
& aan ds lite is niks verkeerd ik vind hem mooier.
& zo bijzonder is het niet een camera op je ds kan je net zo goed je mobiel gebruiken of je camera & beter geluid de geluiden uit me ds lite klinken prima.
& me ACEcard werkt prima.

dat varieert per winkel hoor, bij ons waren de ds lites eerst 122 euro , en dsi 150 ;]
ze komen nog wel ! xD misschien wilt de topicstartster ze nu wel xD, niet dat ze dat zei, maar het kan =)
ontopic: zijn er al screen protectors voor de dsi verkrijgbaar? want anders is dat weer een -1 voor de dsi en een +1 voor de ds lite (A)

X

ik wil niet te lang wachten met een nieuwe ds :stuck_out_tongue:

Maar een dsi is geloof ik 170
en een ds lite 150 (nu bij bart smit voor 139)

Intertoys is goedkoper xD 133, maar het ligt eraan of media markt weer ‘stunt’ met haar prijzen, dan is het nog goedkoper xD
X

Bij de DSi moet je een ander R4kaartje erin dan bij de DSlite.
maar de camera van de DSi is niet super. (ervaring)
En het geluid is wel wat beter maar oke.

ik kies; DSlite.
en ik heb beide (DSlite van mij, DSi van mijn zusje) dus ik heb wel ervaring.

Ik zou voor de Ds lite gaan, die heb ik zelf ook, heb n paar keer met mn schoonzuss dsi gespeeld maar vond m echt niets.

Ik heb een roze DS lite en ik ben er blij mee ^^.
Maar wat had je eerst dan?