ds spellen werken niet !? >:\

heeii ik heb weleens ds spellen gwn gedownload maar als ik ze dan opstart op de ds(heb een r4kaart) dat egt tie dat hij de gegevens niet kan uploaden ofsoiets…?

weet iemand wat dit is en kunnen jullie ff zeggen van welke site jullie downloaden als jullie hier nog nooit te maken mee hebben gehad want misschien ligt het aan de sit xD

Kan liggen aan de site.
Ik heb ook wel is spelletjes gehad die het niet deden :s
Maar ik download ze niet zelf dus weet niet op welke site ze het wel doen.
Zoekmachine?

bij mij was dat ook een keer, maar gewoon echt dat álle spellen het niet deden. En toen moest ik blijkbaar mijn r4 laten upgraden. En toen dee hij het weer wel

Jup, R4-kaartje updaten en hij kan de nieuwste spellen afspelen. :] ik heb dat probleem ook gehad.

ja en anders heb je niet het goede bestand!?

Even een vraag tussendoor;

Wat is een leuk alternatief voor professor layton? Want Die hebben mijn moeder en ik al helemaal uitgespeeld, en nu willen we nog een x zoiets ! Iemand suggesties?

Hmm ik vond Another Code wel leuk , was ook met puzzelen alleen in het begin moet je wel heel veel gepraat aan horen . Maar na een tijdje zat ik wel in het verhaal en moest ik weten hoe het afliep xD

je moet de laatste firmware downloaden.
tik gewoon bij google firmware download r4 in ofzo en je krijgt wel sites.
en als je dat gedownload heb openen en plakken in je r4 zeg maar waar je ook je games plakt.
tadaaaa.

ik was eerst zo dom dat ik het niet door had en dacht dat mijn game card defect was want mijn spellen deden het maar niet,
heb ik helemaal een nieuw klein kaartje besteld die in die grote ds kaart moet. en toen ik hem net had besteld kwam ik er achter dat je gewoon de laatste firmwarenodig had hahaha.
gekke ik

Sowieso zijn er een aantal spellen die het niet doen op de R4, of je nou recente firmware hebt of niet. JP versie van Kingdom Hearts 358/2 days bijvoorbeeld.

Another Code, Hotel Dusk Room 215, Broken Sword etc zijn allemaal click en point puzzle games, maar niet met raadseltjes zoals in Layton. Er zijn vrij weinig dingen die op Prof. Layton lijken qua raadsel uberhaupt. Wachten op volgende delen?

ik heb wel zo’n firmware programma op m’n r4 kaartje staan (volgens mij).
maar als ik er een ander op wil zetten zegt ie 'plaats een schijf of een ander geschikt medium in station :F/ '.
:face_with_raised_eyebrow:??
moet mijn andere programmatje er dan af ofzo?
ik ben dan bang dat ik straks helemaal niks meer kan spelen, i.p.v een paar spelletjes die ik pas gedowload heb van ndash.org , maar het niet doen.
weet iemand trouwends hoe dat kan dat ze het niet doen??
ik kopiër ze eerst naar station :F/ ,
dan uitpakken en als ik ze dan op m’n ds wil openen gaat ie weer terug naar het vorige menu en gebeurt er dus verder niks -.-
ik heb dit bij 4 spellen geprobeerd en één v/d 4 doet het…

Ik haal altijd alle spelletjes bij frozen roms vandaan,dat kan geen kwaad :slightly_smiling_face:

als je de goede firmware erop hebt staan en gewoon spelletjes downloadt van goede sites, zou het goed moeten gaan.

misschien je firmware updaten ja =)

en ik download van romulation.net, echt superfijne site!

op romulation.net moet je toch eerst registreren ofzo?
kost dat geld??