DS lite Reparatie

een tijd geleden (behoorlijke tijd) is mijn Ds gecrasht (lees: in tweeen gesplitst XD)
hij zit nu alleen nog maar met één snoertje vast en als ik m aanzet dan gaat ie aan en flitst ie gelijk weer uit.
ik had 'm ook al best lang en de garantie is verlopen. maar ik wil 'm dus laten repareren.

Weet iemand waar dat kan?

Voorbeeld

om een idee te geven. ;3

Hoe krijg je dat voor mekaar? :face_with_raised_eyebrow:

Maar OT: ik weet niet waar je het kan (laten) repareren, sorry.

whaha die van ons was ook in 2en
maar zo´n reparatie was heel erg duur werd ons verteld
dus wij hebben een nieuwe!

@CookieDevil
het ging vanzelf ofzo :stuck_out_tongue:

weetniet waar ergens je woont?
mijn vriend kan dat vast wel, die wil ik wel even lief aankijken voor je?!
haha

Hee zo zag mijn Nintendo DS (jaja, ik had de allereerste DS nog tot een maand geleden ofzo) er ook uit toen hij viel. Ik was echt verdrietig. :stuck_out_tongue:

Je kan hem bij Nintendo laten repareren volgens mij. Kost iets van over de 50 euro, dat wel.

Ik had dat ook. Je kan via internet een behuizing kopen en er omheen zetten (ook leuke kleurtjes :3). M’n pa is aardig technisch maar hij is er héél lang mee bezig geweest. Je moet dus wel een techneut kennen die 'm erop zetten kan.

zie ook: http://forum.fok.nl/topic/1115827
en: tutorial, klik.

haha, op een gegeven moment ging de bovenkant steeds losser zitten en een keer pakte ik hem vast aan het bovenste schermpje en…
krak

maar, de ds zelf ik ook nogal kaduuk want er is ook één snoertje gebroken. Of een lastige reparatie, of een nieuwe denk ik.
:stuck_out_tongue: ik had ook al gevraag in de winkel waar ik m gekocht heb maar die zeiden dat ze dit niet konden. (tja, er werken ook alleen maar hulpjes enzo daar en die hebben niet zoveel verstand ervan)

wow dat heeft mijn broertje ook! toevallig. die viel van de vensterbank. hij had hem net 1 dag, arm kind. maar kost wel rond de 40 euro, zo’n reparatie.

http://www.nintendo.nl/NO…endo_ds_lite_159_128.html

waar ergens woon je dan?
ik kan je misschien helpen!

Heb ik ook…

Ik ben naar de site van Nintendo Benelux gegaan en heb ze gemaild :3 (samen met mamsie XD

ik laat nog wel weten hoe het gaat…:wink:

okey dan niet :grinning: