Dry oily skin, tips?

Mijn huid word snel vettig, terwijl mijn huid best wel droog is. Ook heb ik last van die velletjes die best wel zichtbaar zijn als ik foundation op heb. Best wel vervelend dus… Aangezien ik al het een een ander heb geprobeerd. Heeft iemand tips? :sob:

Ik heb dit ook een tijdje gehad (met name in de winter) Mn voorhoofd werd snel vet (heb een pony dus dat speelt ook wel mee) en met name mn wangen erg droog. Ik weet niet of het door mijn creme komt, maar het is bij mij vrijwel over sinds ik de slakkencreme van de tuinen gebruik.
Vind dat spul echt helemaal geweldig, onzuiverheden verdwijnen heel snel.
Het is wel vrij duur (€30 voor een potje, maar je moet ff acties afwachten, ze hebben best vaak 50% korting of 2e halve prijs ofzo) maar ik heb het er zeker voor over. Ik gebruik het overigens als nachtcreme, voor overdag vind ik hem te dik.
Gaat dus om de slakkencreme (niet de gel). Wie weet het proberen waard? Ik heb overigens alleen goede ervaring met die creme, er is ook slakkencreme (geweest) bij de action en nog een andere winkel (kruidvat ofzo, weet niet meer welke) maar dat was niks.

Mijn holy grail: Weleda Skin Food
Laat je niet afschrikken doordat de crème zo vettig is, het geeft je geen puistjes ofzo. Ik raad je wel aan om het alleen als nachtcrème te gebruiken.

mag in het gezichtverzorgings-topic