Drunk in love

Ik heb bijna een jaar een crush op de beste vriend van een goed vriend van mij. In het begin leek het alsof er wel wat zou komen maar plots was het contact gedaan en stuurde hij of en toe verwarrende smsjes. Later ben ik te weten gekomen dat mijn vriend hem had gezegd dat als hij mij ooit zou kwetsen ze geen vrienden meer zouden zijn enz, dus dat dat de reden was waarom het niks is geworden. Nou gisteren belden ze me toen ze op café zaten en vroegen of ik wou komen (ik zat in een ander café in de buurt maar het was echt doodsaai) dus ben ik samen met een vriendin naar hen gegaan. We hadden echt heel veel plezier maar ook wat teveel te drinken. Die vriend die de vorige keer zo beschermend reageerde zat nu steeds mijn crush te zeggen dat hij een ‘move’ moest maken. Uiteindelijk, om 6u s’ochtends, heeft hij me gekust (mijn eerste kus btw). Maar ik ben bang dat hij teveel had gedronken en er nu spijt van heeft. De dag erna (ofja later die dag) s’avonds stuurde hij ‘man wat een kater’ en hebben we nog wat zitten sms’en over niks bijzonder. Nu weet ik niet wat ik moet doen en of hij echt gevoelens voor me heeft of gewoon te zat was. Iemand advies voor mij?

Je kan het vragen, dan weet je het direct.

en die titel :’)

Ik ben nogal redelijk verlegen op sommige vlakken dus dat kan ik gewoon niet. Moet ik gewoon vragen om af te spreken en zien hoe hij zelf reageert of in sms al iets zeggen?

hehe ja grote fan :stuck_out_tongue: kvond hem wel toepasselijk :’)

Haha de titel. :’)

Ik las deze post met een soundtrack. Maar eh, probeer eens een date met hem te regelen? Als hij dat wil, dan denk ik dat het niet om zomaar een dronken kus gaat.