Druk

Ik ben een heel erg druk persoon en volgens mij ergeren mijn vrienden en vriendinnen hun er aan. Ik ben zo iemand die vrienden wil zijn met iedereen, ik wil graag dat iedereen mij aardig vind. Dus ik probeer wat aandacht te zoeken door heel druk en vrolijk te doen, en altijd na die tijd bedenk ik me pas hoe irritant ik dan eigenlijk was. Nu wil ik er dus vanaf proberen te komen door wat rustiger te worden, maar hoe doe ik dat? "$ Any tips??

SOULMATES ! haha
ik heb precies hetzelfde :’)
Maar ik doe er eigenlijk niet veel aan. Ik heb zo iets van. Hmmmm, ze nemen me maar zoals ik ben.

En soms denk ik even na voordat ik iets zeg.

@loopeend

Ja ik ben weer zo iemand die echt alles gewoon dr uit flatst en dat heb ik dr soms ook wel spijt van omdat ik nogal hard kan zijn haha "$

Na een tijdje wordt dat wel minder hoor, als je ouder wordt. En ergeren zal wel meevallen, de meeste vinden het vast wel gezellig! En anders gewoon even een paar tellen nadenken in je hoofd (optellen…) en dan pas iets zeggen.
Ik kan er over meepraten, heb ADHD

Ja heb ik ook hoor. Vroeger was het bij mij wel een stuk erger though.
ik had een ‘beste vriendin’ en op een dag met een potje slagbal deelde ze me mee tijdens het rennen ‘ja ik wil geen vriendinnen meer met jou zijn want je bent veel te druk en te raar’

basisschool :grinning:

same here. Ik vind het ook echt heel vervelend van mezelf. vooral omdat ik vaak via via hoor dat mensen me vervelend en irritant vinden…

@beautygirl16

dat heb ik dus ook!