Druk maken om figuur.

Ik maak me vaak druk om mijn figuur & gewicht. Ik ben 14, 1.63 & weeg 55 kilo. Ik weet niet precies of dit een gezond & goed gewicht is, maar als ik mezelf zie dan vind ik mezelf soms een beetje dik. Misschien komt het ook wel doordat ik best wel een beetje heupen heb, maar dat hoort er toch bij ? Mijn vriendje & andere mensen vinden dat ik een mooi figuur heb & dat ik helemaal niet dik ben. Wat vinden jullie ?
X

Hoe moeten we dat nou weer weten? Wij weten toch niet hoe jij eruit ziet?

Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij te dik bent. Ik weet eigenlijk wel zeker van niet.

Ik word echt gestoord van al die topics elke keer van mensen die helemaal niet dik zijn.

Je BMI is 21. Das gezond gewicht. Pas bij 64 zit je in dat oranje gebied. Dus luisteren naar die andere mensen.

www.proud2bme.nl en kijk bij het you’re beautiful topic.
want het klinkt idd niet alsof je te dik bent, maar alsof je gewoon onzeker bent.

ze stelt gewoon een vraag, dus ik vind die reactie’s hierboven overbodig. Je kunt gewoon normaal antwoord geven en als het je niet bevalt dan klik je deze pagina toch gewoon weg?

^ jij geeft nu ook niet echt een antwoord op haar vraag…

maar ontopic, je bent niet dik!

dit dus.
je kan zelf ook wel je bmi uitrekenen, en opzoeken in welke zone je valt.

Heb ik echt heel veel last van.

Kijk, ik BEN niet dik en dat weet ik zelf ook wel.
Maar toch maak ik me vaak zorgen om mijn figuur en dat ik wél dik ben, en ik vind het erg moeilijk om te snoepen, bij alles wat we eten denk ik aan mijn figuur en het is echt een of andere obsessie.

Je hebt een perfect gewicht, niets om je zorgen over te maken.

maar wat wil je dan nu horen want je vraagt aan ons of je een gezond gewicht hebt terwijl je het antwoord zelf eigenlijk al wel weet.

je mag af en toe best wat lekkers, maar gewoon met mate

ik geef geen antwoord omdat haar vraag al beantwoord was :wink:

ik ben 14, 1.63 en 57 kg, dus maak je niet druk, je bent lichter dan ik en ik vind mezelf absoluut niet dik…

Als jij dik bent, ben ik moddervet, hahaha. ik ben 1.50 en weeg 46 kilo.

Nee je bent niet dik, je wordt gewoon een vrouw

Is precies goed zo. Je krijgt gewoon ‘vrouwelijke’ vormen.

Denk dat je dat zelf ook wel weet :wink: