druk druk druk

Meiden, zijn jullie ook altijd zo druk?

Echt waar, zodra ik mijn agenda open puilen de afspraken eruit. School/werk/vriendinnen/die ene jongen die toch wel leuk is/naar familie/slapen/nog meer school/& natuurlijk nog meer werk/uitgaan/sporten/slapen/huiswerk/feestje hier/feestje daar/afspraken, afspraken en nog een afspraken.

Raar dat ik dan ook mensen zie die gewoon geen idee hebben wat ze met hun tijd moeten doen. Ik volg geen series meer, behalve grey’s anatomy. Ik heb geen idee wat er tegenwoordig allemaal op de tv afspeeld, geen idee hoe de clips in de nieuwste top 40 er uitzien en geen idee hoe ik al mijn huiswerk af moet krijgen.
MAAR vanavond heb ik mijn vrije avond ingepland, huiswerk dat nog niet af is komt morgenochtend wel, mensen die ik nog moet bellen komt morgenmiddag wel en 's avonds los tijdens de feestweek kan natuurlijk de hele week nog.

Vertel eens over jullie drukke leventje! :relieved:

x

HAHAHA
ik heb maar half uurtje per dag iets te doen
verder nix:P
ahahha
meeestal zit ik de hele dag op msn ofzoooo
ik heb nooit hw
haha
x

ik doe de halve dag niks en nog 1/3 slapen, dus er blijft niet veel over dat ik wel wat doe. En als ik dan moet werken heb ik zoooo geen zin.

Maar ik heb er genoeg van, ik ben net een dooie ofzo; boring.

-

Ik heb het ook heel druk met school,werken, enz. Doordeweeks heb ik helemaal geen tijd voor mezelf alleen op zondag kan ik gelukkig uitslapen en niks doen :slightly_smiling_face:

nee hoor valt best mee ik maak het gewoon zo makkelijk en relax mogeljk voor mezelf XD

Woooo ik heb echt precies hetzelfde… Ik moest dinsdag gewoon Desperate Housewives OPNEMEN, omdat ik geen tijd had om te kijken. Ik stress nu al over mn huiswerk (omg)… 5vwo lijkt nu al zooo veel moeilijker dan 4vwo :|. Ik heb gewoon zo veel huiswerk te doen, dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen. En gister heb ik er ook keihard aan gewerkt (waardoor ik met het mooie weer amper buiten ben geweest 0_o)… Nja en dan heb ik nog mn eigen feest volgend weekend, sporten, werken, sociaal leven, piano oefenen, hond uitlaten, huishouden, naar familie… & ik ben elke dag pas half 5 thuis van school =(. In de resterende tijd probeer ik nog een paar uurtjes slaap te pakken. Na anderhalve week school dus NU alweer aan vakantie toe :S.
kee, dat was mijn geklaag :'D.

Ik ook, misschien moet jij dat ook doen.

Ik heb ook een heel druk leven, maar als ik dat niet heb ga ik me vervelen. En dat vind ik ook niet leuk

Ik moet 3 dagen per week tot kwart voor 5 naar school’ dus dan ben ik pas kwart over 5 thuis. (als ik een beetje opschiet) en die andere 2 dagen ben ik kwart over 2 thuis.

Dan zit ik op hockey; dus 2x per week training, + 1x per week wedstrijd…
En op tennis; 1 keer per week training+ 1 keer per week 'oefenen; met vriendin
En ik werk ook nog, 1/2 avonden per week + extra als ik opgeroepen word.

En ik heb zoveel huiswerk! En omdat ik zolang naar school moet ben ik veel meer tijd met school kwyt dan de vorige jaren :frowning_face:
Ik heb nu al het gevoel dat ik echt erg achterloop bij verschillende vakken omdat ik er gewoon NIETS meer van snap.

Daarom ga ik 1 hockeytraining afzeggen, omdat ik als ik uitben dan gelijk doormoet naar de training; en ik dus niet naar huis kan op mijn spullen te halen. (ik haal het dus niet)

Maar die training is echt onze conditietraining; dus dan moet ik zelf ook weer 1x in de week gaan hardlopen , anders houd ik myn team niet by qua conditie…
Ik ga nu nog niet veel uit; maar als ik 16 ben wil ik wel naar bepaalde dingen toe haha, dus dan verschuiven mijn werkdagen weer naar andere dagen…
Dus minder druk wordt het niet echt… :cold_sweat:

Je wilt blijkbaar teveel. Ik zou me focussen op 1 sport, je kan beter 1 sport goed doen dan 2 sporten half. Dan houd je dus meer tijd over voor huiswerk, werk en uitgaan

gosh, ben je van de Hilton family ofzo? :tipping_hand_man:
Je moet ook nee kunnen zeggen als je het niet wilt :angel:
xoxo

mijn leven bestaat uit school en verder niks.

Ja ik ben druk.

in nederland had ik 't altijd suuuper druk!
nooit geen seconde vrije tijd…
hier ben is 't wel omgekeerd! ga naar school,
af en toe iets met vrienden…
en verder ben ik veel thuis…
en dan kun je 't toch beter druk hebben hoor!!

Ja, ik ben ook altijd super druk. Vooral voor school, elke middag leren. Net als deze week, vandaag scheikunde repetitie, morgen economie repetitie, woensdag Nederlands repetitie + Engels SO, donderdag natuurkunde repetitie, vrijdag Frans repetitie. Verder moet ik ook nog gewoon naar vriendinnen en leuke dingen doen, vooral in 't weekend en zo. En ik moet deze week heel mijn kamer nog opruimen, 2 boekverslagen afmaken, geschiedenis alvast leren voor maandag, spreekbeurt onderwerp kiezen en boodschappen doen voor mijn verjaardag die zondag is. Ik volg ook maar 1 serie, haha.

Ik haal een oud topic omhoog.

Ik heb het ook heel erg druk. Maar ik máák me het ook druk natuurlijk (A) En ik ben ontzettend goed in sog-en (zoals nu XD). Ik moet nu eigenlijk heel hard aan mijn Nederlands & Geschiedenis werken maar Girlscene forum is zo leuk.

Druk met : school, werk, vriendje, vriendinnen, sporten, uitgaan, ETEN XD

Nee ik heb het helemaal niet druk!
Maar ik stel altijd alles uit, bv huiswerk, waardoor het lijkt alsof ik het druk heb als ik het in ga halen.
Ja tuurlijk spreek ik wel eens af met vriendinnen of ga shoppen met m’n moeder en zussen, maar ik heb nou nooit dat ik 4 dingen op 1 dag heb ofzo :wink:

ik heb nooit wat te doen verveel me, ik voel me en ben leveloos :flushed:

een tijdje terug was ik ook echt te druk gewoon, dat ging uiteindelijk niet meer goed en toen ben ik helemaal ingestort. de laatste tijd doe ik alles wat rustiger aan.
ik heb wel een enorme to do list, bovenaan staat elke dag mijn huiswerk maken, maar wegens gebrek aan motivatie doe ik dat eigenlijk niet ;p verder moet ik ook eens mijn kamer op gaan ruimen en nog naar die ene film, weer afspreken met die etc. haha