druk/crush/vriendin

Okee ik ga met nieuwjaar dus bij mijn crush slapen , omdat zijn zus 1 van mijn beste vriendinnen is, we zijn dan met 6 mensen. 3 meisjes , 3 jongens.
Maar ik heb het best wel druk.

ik ga dinsdag bij een andere vriendin logeren , kortom , heel laat slapen , heel vroeg op. die avond laat naar huis, volgende ochtend rond 9 uur weer op, klaarmaken tas inpakken enz., en dan naar mijn crush.
Heel laat op blijven, alcohol, vast en zeker heel gezellig!
Volgende ochtend weer vroeg op en laat weer naar huis.

Daarna moet ik weer vroeg op staan de volgende dag om nog wat school werk te doen enz. en dan ga ik alweer naar een andere vriendin. waar ik gelukkig wel genoeg nachtrust ga krijgen.

Dus dat drukte slaap ik wel weer bij. Dat is het probleem niet zo.
Maar ik denk dat ik bij mijn crush ( 2e dag ), echt een brak ben.
& om het nog erger te maken , mijn aller beste vriendin vind het ook leuk , en die komt dus ook. Ik kan dat normaal best hebben ( het is niet de eerste keer dat zij iemand leuk vind die ik leuk vind) maar ik denk dat ik dan wel een beetje geïrriteerd raak.

Het zit me namelijk wel een beetje tegen dat ze weer iemand leuk vind wie ik leuk vind, en ik overleef dat best wel als hij er niet bij is ,maar hoe ik 2 dagen met mijn crush / vriendin die hem leuk vind , / te weinig slaap / heel veel drukte ga volhouden weet ik niet.

Iedereen vind dat het lijkt alsof hij mij leuk vind. incl. zijn zus. Hij heeft toegegeven dat hij mij leuk vind en heel erg mag enz. maar niet leuk leuk (??)
Maar toch vind ik het moeilijk hoe ik daar tegen hem moet doen.

okee, misschien een beetje wazig allemaal. Maar iemand tips?

En niet zeggen dat ik het mezelf zwaar ga maken, want al mijn vakanties/weekenden enz. zitten helemaal volgeplant, en dat gaat me meestal wel goed af XD

• maar ik slaap de afgelopen 3 weken gewoon rond 12 uur of later ( en ja dat is laat alsje om half 11 al moe bent en dus gaat slapen) en word ik om half7 wakker doordeweek, in het weekend haal ik de 9 uur nog niet eens. Gewoon omdat ik niet langer kan slapen, en tegen 8 uur ben ik dan alweer moe.-

upje XD?

zorgen dat jij meer bij je crush bent dan dat je vriendin bij hem is?

Nja ik heb zijn zus belooft vooral bij haar te blijven , omdat die andere vriendin echt heel veel aandacht van hem trekt.
En dat is best irritant.
Bovendien denkt ze dat hij haar mag maar hij haat haar alleen maar.
Dus veel kans maakt ze eigenlijk niet…

Okee dat klinkt heel hard, maar het is wel waar.

Als je weet dat ze toch geen kans maakt, waar maak je je dan druk om :wink:

Je moet je geen dingen aan praten die er niet zijn.
gewoon genieten & lol hebben, dan zul je zien dat het allemaal wel mee valt :slightly_smiling_face: