Drugstopic [zie beginpost]

Welkom in het drugstopic van Girlscene.

Op een groot forum als deze, is er niet aan te ontkomen dat er een drugstopic wordt aangemaakt. Dit topic is ook zeker welkom op Girlscene, aangezien het nog altijd beter is om over dit soort onderwerpen te praten dan het is om het te verzwijgen.

Echter, aangezien de meerderheid van de meiden die dit forum bezoeken, waarschijnlijk niet de legale leeftijd heeft om legaal drugs te mogen gebruiken, hebben wij [de mods] besloten om deze beginpost aan te passen.
Ten eerste willen we kwijt dat het gebruik van drugs je eigen verantwoordelijkheid is en dat Girlscene nergens voor aansprakelijk is.
Ten tweede willen we toch ten zeerste aanraden te wachten tot je de legale leeftijd hebt bereikt, maar nogmaals, dit valt ook onder het deel van eigen verantwoordelijkheid.

Nope.

wiet, af en toe

Ik rook trouwens zelf wel eens een jointje, best relaxed. En ik heb een keer (best zwakke) XTC geprobeerd, maar dat is mij toch te heftig…

nope.
maar ga binnenkort een keer spacecake eten bij een vriendin.
gewoon om te proberen.
maar denk niet dat ik er veel aan heb :’]

een vriendin van me zat laatst half stoned in de les. toen was ze kats irritant… :crazy_face:

NOOIT ga ik aan de drugs
En dan kunnen mijn vrienden wel zeggen nooit kan je niet zeggen
Maar dat kan ik wel want ik heb een verslaafde neef in de familie en dat is mijn voorbeeld waarom ik het NOOIT ga gebruiken je krijgt alleen maar geziek!

Sorry moest er ff uit!

Af en toe een jointje, maar verder dan weed of hasj zal ik ook nooit gaan.

nope,
ga binnenkort wel een keertje blowen met 2vriendinnen!
maar dat is dan een keer om uit te proberen,
en daarna niet meer!

nooooit

Een kennis van me ging het samen met zijn vrienden proberen (weet niet wat voor soort) en die nacht toen ze sliepen ging een van hun totaal freaken! echt eng, hij gebruikte achteraf medicijnen en lag twee weken in coma. het domme was dat hij een halfjaar daarvoor ook een week in coma heeft gelegen door hetzelfde! Dat levert wel ff kut tijd op hoor voor hem en zijn vrienden en z’n ouders! Maarja, gebruik gwn geen medicijnen en drugs allebei.!

Nope

Elk weekend en soms door de weeks wiet en hasj. Vaak aan de bong.

Ik heb 1x paddo’s en 1x wiet uitgeprobeerd

Nee, maar ik wil el een jointje roken, ooit, en ook eens spacecake proberen.

wiet en hasj en waterpijp gedaan

nog nooit en ook niet van plan om het wel eens te doen !

nee, en dat wil ik graag zo houden =)
is waterpijp drugs dan? dat heb ik ook een x gedaan :’)

never…
$ waarom? zou je het doen dan?

x;