Drugs.

Ik vroeg me af, wat jullie ervan vinden als je lover drugs gebruikt.
Dus ligt jullie grens bij softdrugs, of helemaal niks?

Mijn grens ligt bij helemaal niets…
Maar mijn vriend is heel hard tegen drugs dus ik heb niets te vrezen :slightly_smiling_face:

Alleen met mij samen. ^-^ Maar geen domme shit zoals heroine ofzo.

Blowen zou van mij nog mogen. Met mate dan.
Ik doe het zelf ook heel af en toe.

Nee, mag niet. :slightly_smiling_face: Maar hij is fel tegen gelukkig!

ik vind het niet erg zolang het geen gewoonte wordt.
mijn vriendje is best wel van het experimenteren en het ‘een keertje uitproberen’ en daar blijft het gelukkig ook bij

Van mij mag hij/zij alles gebruiken wat ie wil.
Ik doe het namelijk ook en het zou best wel hypocriet zijn als hij of zij het dan niet mocht.
Als hij of zij verslaafd begint te raken, dan wordt het een andere zaak.

Mee eens.
Hij mag gebruiken wat hij wil, maar wel met mate.

Het klinkt misschien streng, maar van mij mag hij geen drugs gebruiken.
Waarom zou je dat gebruiken? Ook al zit je in de shit ofzo,
drugs gebruik lost heus niet al je problemen op, in fact,
wie weet raak je er verslaafd aan en krijg je alleen maar meer problemen.
Gelukkig denkt hij er hetzelfde over.

Ik zit in de shit, maar ik gebruik geen drugs om het te vergeten ofzo.
Ik doe het gewoon omdat ik het lekker vind.

Mijn ex blowt. Ik heb een jaar met hem gehad (het is niet uitgegaan door drugs), en ik geef je 1 goede tip: ga niet aandringen dat hij moet stoppen, dat gaat niet werken, zeker niet als ie verslaafd is.

Alleen harddrugs gaan me wel tever (mijn ex gebruikte ook speed, daar heb ik wel wat van gezegt).

Ik weet dat heel veel mensen drugs gebruiken omdat ze het lekker vinden,
maar dan nog, je kunt er verslaafd aan raken en dat is niet niks.
Daarom zou ik het niet eens eens proberen.
Tja, call me old fashioned, maar zo denk ik er over (:

Nouja… blowen lijkt me niet zo erg, zolang het maar ééns in de zoveel tijd is.
Niet te vaak iig. En ik wil er geen last van hebben xD
En de rest moet gewoon uit huis blijven.

Tis niet old fashioned, je hebt gelijk.
Ik geef zelf toe, ik zou zo verslaafd kunnen raken aan speed. Maar het gaat erom dat je jezelf in de controle kunt houden.

Een ex van mij blowde ook heel veel. Bijna al mijn vrienden gebruiken drugs, soft- en harddrugs, maar dat ging me gewoon te ver. Hij was telkens als hij bij mij was gewoon hartstikke stoned en dat ging me heel erg irriteren. In het begin had ik zoiets van, oke, als jij dat leuk vind prima, maar daarna ging hij ook naar de shop als hij bij mij was en dan blowen. Nou gezellig dan :stuck_out_tongue: ik heb niet gezegt als je niet stopt, is het over. Maar wel dat ik het gewoon niet leuk vond en daar hadden we toen ff ruzie over en toen deed ie het niet meer. Toen deed ie het alleen nog als zijn vrienden erbij waren haha, alsnog best irritant maar je went eraan…

Mijn grens ligt bij soft drugs.
Daarnaast is drugs gebruik zijn verantwoordelijkheid en niet de mijne.
Als hij er aan onderdoor gaat is het zijn probleem, hij is er tenslotte zelf aan begonnen.

Ik zou alleen zeggen, wanneer hij heel veel gebruikt, dat hij zou moeten minderen; ik kan het hem niet verbieden.

Mijn ex vriend die blowde heel vaak, en daardoor is het wel uitgegaan want hij werd echt verslaafd. Zo af en toen mag wel van mij maar niet echt verslaafd.

Ik heb er nog nooit mee te maken gehad, maar mijn grens zou denk ik liggen bij blowen, maar dan wel af en toe. Zeker geen hard drugs!

Alleen softdrugs, geen harddrugs
Mijn vriend blowt, maar dan met mate. Als ik er bij ben, gaat ie buiten blowen, ipv op zijn kamer. Maar speed of dat soort shit, nee dat word mij al gauw teveel. Ik zelf gebruik absoluut geen drugs.

Waarom geef je dan aan dat je in de shit zit, als het er niks mee te maken heeft? -.-’