Drugs in drankje op Lloret

Afgelopen week was ik in Lloret. We hielden een kroegentocht en bij de laatste club waren we al flink dronken. Een vriendin van mij kreeg een drankje aangeboden, maar dat vond ze niet lekker. Dus een vriendin en ik zorgden ervoor dat het drankje opging. Vanaf toen kon ik me niet zoveel meer herinneren wat er gebeurd was, maar dat kan vaker gebeuren met alcohol. Ik was rond 5 uur thuis en rond 10 uur gingen we naar Barcalona. Ik voelde me al niet goed en in de trein werd het al heviger. Ik begon hitte aanvallen te krijgen zonder dat ik zweette en alles werd bij mij in het negatieve gezet qua gevoelens. Dit gevoel bleef aanhouden en tijdens het lopen in Barca gewoon ik zelfs te schreeuwen uit angst dat er allemaal rare dingen met me zou gebeuren. Ik dacht nameljk dat ik een hartaanval (?) gehad had omdat mijn vader verleden jaar dat ook had. Ik begon te schreeuwen en vroeg om een ambulance. Ook kreeg in ondertussen weer hitte aanvallen en begon ik te tintelen erbij. Ik heb in het ziekenhuis kalmeringspillen gehad, maar later in de bus naar Lloret terug kreeg ik weer last van zo’n zweet aanval. Een vriendin van mij die ook dit drank drobk kreeg onderweg naar huis ook dit soort dingen, maar daar was ik niet bij omdat ik in het ziekenhuis lag. Toen ik thuis was dacht een vriendin dat het ook een drug was wat in een drankje gedaan kon worden. Zelf dacht ik er ook aan meteen aangezien ik ook wel eens drugs heb gebruikt en die symptomen van zweten en tintelingen ook heb meegemaakt, maar dan ben je er op voorbereid. Ik vraag me af of meerdere mensen dit hebben gehad en het daadwerkelijk ook drugs kan wezen.

Zou heel goed kunnen. Heb verder niet veel verstand van drugs, maar ik kan het me wel voorstellen. Gelukkig is alles goed met jou en je vriendinnen gegaan. Denk dat hier wel uitgeleerd kan worden dat je nooit drankjes moet aannemen van vreemden. En nooit je drankje onbewaakt moet laten.

Wat Louwerke zegt inderdaad.

Heel goed mogelijk. Ik heb het zelf ook eens gehad, niet zo erg als jij dat ik naar het ziekenhuis moest, maar wel een aantal flink ziek geweest. Les geleerd; nooit drankjes van vreemden aannemen dus! Ik haal het nu altijd zelf op of ik loop mee als iemand anders voor me wil kopen.

Ik denk het niet want het zou eerder moeten inwerken want er zit sowieso al 5 uur tussen. Ik denk dat je een paniekaanval hebt gehad maar alsnog nooit drankjes aannemen van onbekenden.

Zou heel goed kunnen, al helemaal icmb het feit dat je er niet op voorbereid was. Ik heb ook een keer per ongeluk drugs genomen(klinkt gek maar het was een kwestie van miscommunicatie met degene met wie ik het nam) en toen werd ik ook helemaal naar, dit kwam mede denk ik doordat ik er gewoonweg niet op voorbereid was. Altijd goed letten op je drankje!