Drugs and your city.

Ik woon nog maar net 2 jaar in Zeeland,
en ben er met de tijd achter gekomen dat het drugsgebruik hier extreem is.
Niet alleen onder de jongeren, maar over het algemeen ook onder ouders.
Maar met 3 coffeeshops in Vlissingen, en 1 Coffeeshop in Goes +tientallen dealers vind ik dat niet eens zo gek.

ze zijn zelfs van plan om hier een blowerspas toe te passen,
zelfde idee als een IDkaart, maar hierbij wordt geregistreerd dat je een ‘blower’ bent.

Hoe is dat in jullie stad? en, gebruiken jullie zelf drugs en/of alcohol? :stuck_out_tongue:

Ik heb werkelijk waar geen énkel idee hoe het in mijn stad is :stuck_out_tongue:

Ik interesseer me niet zo in het drugsgebruik in mijn stad, haha :stuck_out_tongue:

ik gebruik zelf geen drugs en alcohol :angel: en het enige wat ik ooit in dit suffe dorp heb meegemaakt qua drugs enzo, is dat er een hennepkwekerij of wietkwekerij werd ontdekt. Maar ik denk sowieso dat er bij ons meer mensen gebruiken dan ik denk…

het punt is dat ik me er absoluut niet mee bezig hou, maar het is hier gewoon onmisbaar… er lopen hier genoeg meisjes van 14 jaar rond met een zakje wiet en een joint in hun hand :stuck_out_tongue: en als de politie erlangs loopt doen ze er geen fuck aan.

ik kom regelmatig in goes ivm school, werk, uitgaan etc. Ik heb er echt weinig last van. Ik doe zelf niet aan drugs, en ik ga ook weinig tot niet om met mensen die wel iets met drugs hebben. Ik weet wel dat er drugsdealers zijn, maar omdat ik niks met drugs doe zou ik niet eens weten wie dat zijn. Dusja ik vind het eerlijk gezegt wel meevallen hier haha. maar dat komt omdat ik er zelf ook niks mee doe haha

Ik woon in Tilburg. Er zijn hier ontzettend veel coffeeshops en ook een aantal smartshops. Ze wilden hier ook een wietpas invoeren, maar dit is volgens mij nog niet definitief i.v.m. veel verschillende meningen en argumenten.
Ik denk dat het hier qua dealers ook wel goed zit. Hier in de stad, maar ook in de kleine dorpjes eromheen.
Ik gebruik wel eens drugs ja. Wiet op regelmatige basis en that’s it voor nu. Dat was eerst wel heel anders.
Alcohol vind ik niet zo boeiend, drink alleen als ik uitga en zelfs dat doe ik niet vaak.