Dropbox: video van iPhone naar laptop

Hoi!

Morgen krijg ik een nieuwe mobiel maar nu wil ik graag al mijn foto’s over zetten naar mijn laptop. Dat lukt al aardig, maar de video’s niet! Daarom dacht ik dat Dropbox de oplossing zou zijn, alleen kan ik nergens vinden hoe dat werkt. Ik kan het ook nergens op internet vinden, dus dan vraag ik het maar aan jullie.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Dropbox werkt heel simpel. Je maakt een account aan en installeert het op je laptop en de app van de appstore op je telefoon. Dan log je zowel op je telefoon als je laptop in en dan delen die apparaten dezelfde dropbox. Alles wat je upload op het ene apparaat wordt ook geupload op de andere.
Gewoon even downloaden, er is bar weinig wat er mis kan gaan.
Dingen op je laptop staan gewoon op je laptop en op online storage, op je telefoon staan ze alleen online anders zou die te snel vol zitten.

Ik kan dropbox sowieso aanraden, want je kan makkelijk folders delen met mensen als je bijvoorbeeld in een groepje werkt. En alle belangrijke school dingen online zetten als je laptop kapot gaat.

En nog een ps., als je op een HBO of uni zit even meedoen aan de campus cup. Krijg je extra opslag van.

Ja zo ver was ik al, maar ik de video’s neemt 'ie niet mee zeg maar.