Droomjongen.. maar..

Ik heb dus contact met een jongen , italiaanse afkomst, 8-pack, handsome, super lief, eigen auto, eigen huisje, 21 jaar oud.
Kortom, mijn droomjongen.
nu 1 probleem, ik ben 14.
Ik ben volwassener voor m’n leeftijd en zie der zo ook uit, zou zo voor 17 doorkunnen volgens veel mensen maar dat is nog geen 21.
eigenlijk heb ik vrij weinig problemen met het leeftijdsverschil, hij ook niet gek genoeg. ’
mijn ouders niet, zijn ouders niet.
Dus eigenlijk is die hele leeftijd geen probleem.
Toch is het zo dat ik eerder relaties heb gehad met jongens in deze leeftijdscategorie, en dat beviel me niet slecht. Toch liep het stuk, maar dat kwam altijd door mij, had er geen zin meer in wou een single life.
maar deze jongen is zo geweldig…

het er op wagen?

Ik zou het persoonlijk niet gedaan hebben.
Had zelf met iemand van twintig toen ik zestien was en dat was wel degelijk te merken.

Misschien denk je nu van niet, maar jullie zitten allebei in een andere levensfase. Zoiets ga je vroeg of laat echt wel merken.

Ik denk dat als je ouder bent het wel kan. Maar nu zit je echt gewoon in een andere fase.

Waarom zegt iedereen in zo’n geval; ik ben volwassener.
Dat heeft er echt niks mee te maken. Ik vind het een beetje apart dat hij op zijn 21e en een eigen huis heeft. Of bedoel je eigen kamer?
Daarnaast is 14 jaar echt te jong en is de kans dus groot dat jij gebruikt word.
Misschien grijp ik volledig naast de situatie, maar ik zou het laten waaien.
Ook al ‘ben je volwassener’ dan je echt bent, hij wil hele andere dingen dan jij.

Nee. Dat je ouder lijkt maakt je niet ouder. Dat hij valt op een 14-jarige is verontrustend. Natuurlijk is het nu helemaal leuk om zo’n oudere jongen te hebben, maar vroeg of laat merk je het vanzelf. Dan wilt hij meer, seks, samen wonen, kinderen. Terwijl jij daar nog veel te jong voor bent.

Ik zeg, niet doen, en iemand van een jaar of 17 nemen, dat gaat veel beter.

Ik zou het niet doen. 14 vind ik te jong. Zoals hierboven al word gezegd, later wilt hij meer van je. Niet doen dus.

Probeer het gewoon? Ik vind het niet zo’n groot verschil hoor.

ik zou het ook afkappen oid, voordat je echt gevoelens gaat krijgen

volwassen voor je leeftijd… dat zeggen alle meiden die op foute jongens vallen… kzou t niet doen;)

Dit is al de reden waarbij ik zeg doe het niet. Maak jezelf maar niet wijs dat je 17 zou zijn omdat je dat denkt. Dat ben je niet. En omdat je dat denkt is voor mij al een reden om te zeggen houd ermee op.

Hier heb je hem al, het bewijs dat dat dus niet zo is. Je mag er dan 17 uit zien, je bent en blijft 14.

Hier ben ik het mee eens. Ook omdat je erbij zegt dat je er wel zo uitziet.

het is verboden bij de wet als een meerderjarige een (seksuele)relatie aangaat met een minderjarige. daar moet je op letten. als jullie seks hebben (wat ik wel heel vroeg zou vinden, maargoed) dan kan hij voor de rechter komen als pedofiel. echt, ik zou het niet doen. het kan hem en jou heel veel last bezorgen, bovendien zitten jullie beiden in een compleet andere levensfase.

Mijn vriend heeft een eigen appartement dat hij huurt samen met een vriend. Hij is 21 en heeft dus ook een eigen huis, zo raar is dat niet.

Maar goed, ik ben net een weekje 16 en heb al 14 maanden een relatie met mijn vriend. Ik was 14 en hij 20 toen het begon. Ik geloof oprecht dat wij bij elkaar passen, al denk ik wel dat wij een uitzondering zijn waarbij het zo goed werkt.

Ik kan nu wel een heel betoog beginnen over voor en nadelen etc, maar ik snap nu niet echt wat je probleem is? Jij zegt er zelf geen moeite mee te hebben, jullie ouders ook niet, waarom heb je dan twijfels?
Misschien zegt het feit dat je twijfelt al wel iets…