Droomde dat mijn vriend dood ging

Ik werd vanmorgen echt huilend wakker. Wat heeft dit te betekenen? Ik droomde dat hij om het leven kwam bij een auto-ongeluk. Het werd mij verteld via een briefje waarop stond dat hij het niet gehaald had met daaronder een 06- nummer dat ik moest bellen. Toen werd ik huilend wakker. Er gebeurde nog veel meer in die droom, maar ik was echt bang, ik keek gelijk op mijn mobiel en zag gelukkig dat ik een goedemorgen bericht had van mijn vriend en dat hij vrolijk naar zijn werk was gegaan. Hij werkt dus wel in een autogarage en aarghh.

Iemand een idee waarom ik hierover zal dromen want ik vind het echt creepy!

Niet te veel achter zoeken, gewoon een nachtmerrie.

Ik heb ook al 3x gedroomd dat mijn vriend vreemdging of dat we moesten vechten voor ons leven, maar heb nou niet echt het idee dat dit echt voorspellend is ofzo. :’)

Geen zorgen maken, zou het gewoon tegen je vriend vertellen wanneer hij tijd heeft, hij zal je waarschijnlijk ook wel gerust stellen dat hij voorzichtig is ed.

Je kan vanalles dromen dus dit is gewoon toeval :slightly_smiling_face:
Juist omdat in een autogarage werkt betekent niet dat hij zal overreden worden :slightly_smiling_face:
Zolang je die droom niet nog eens krijgt is alles oke!
Maar het is inderdaad wel creepy

Ik denk dat iedereen wel een keer gedroomd heeft dat er een geliefde van hem/haar dood ging. Niet teveel achter zoeken. Niet elke droom heeft een betekenis.

Bedankt voor het reageren, ik zal er proberen niks achter te zoeken. Het feit dat ik huilend wakker werd zegt ook wel iets over het feit dat ik zoveel van hem hou :flushed:

Zulke dromen kunnen (soms) onderbewuste angsten zijn die je hebt. Ik zou er niet te veel achter zoeken, want dit kom zoals Pinklover24 al zegt, vaak voor in combinaties van dingen die je hebt meegemaakt.

Jep, zoals mensen al zeggen: vaak komen indrukken die je gehad hebt, terug in je dromen.

Ja dat kan inderdaad gewoon voortkomen uit een onbewuste angst om hem te verliezen… Kijk maar eens naar de droom theorieen van Siegmund Freud :slightly_smiling_face:

o god. Ik droomde ooit dat ik werd opgegeten door die pizza van jimmy neutron.
Moet ik me nu zorgen maken?

flauw zeg

Ik snap je heel goed, ik heb zelf een keer gedroomd dat een dokter zei dat ik nog maar een paar dagen te leven had, ik moest iedereen gaan vertellen dat ik dood ging. Vreselijk! En ook een keer dat m’n moeder dood ging, heb er nog de hele dag last van gehad. Maar het is een droom, niks om je zorgen over te maken. Kijk naar mij, ik leef ook nog! :slightly_smiling_face:

Zout erbij?

Ik droomde ook wel is dat mijn moeder werd aangereden en dat is jaren geleden. Maar dat is nooit gebeurd. Dus maak je geen zorgen joh.
Mijn broer droomt ook heel vaak dat ik dood ga, maar ik leef nog steeds :slightly_smiling_face:

:’’’)

Maak je echt niet druk man. Ik droom zo vaaak rare dingen.

Ik zou er niets achter zoeken.

Er rende eens in een droom een reuze kip achter mij aan, ik heb nou serieus een trauma

Indd wel eng, maar ik zou er niet te veel achter zoeken, maakt je alleen maar banger!

Ik droom dat ook vaak, het voelt zo echt maar er is zeker niks aan de hand hoor.