Droombaan

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik later wil worden en ik weet dat meer mensen dat hebben. Ik zou graag al willen weten wat ik later zou willen worden omdat je dan toch meer gemotiveerd bent. Dus dacht ik… Wat is jullie droombaan ?

Ik zou graag kinderarts of tandarts willen worden, maarja eerst nog m’n middelbare school afmaken en daarna nog (lang!) studeren.

Ik zou graag partyplanner willen worden, maarja het is een baan waarbij je succes nodig hebt want als je een slechte partyplanner bent kun je er op rekenen dat je kinderpartijtjes mag organiseren, en dat had ik zeker niet in me hoofd maar meer van die leipe feeste als Dirty d. enzo

hmm, het lijkt mij wel leuk om in de economie/advocatuur op een groot kantoor te werken :slightly_smiling_face:

eigen modelabel of modeontwerper ergens uitgaan van gevoel als concept ipv massakutmode.
komt goed, tweedejaars modeacademie;) (goede cijfers, 7,5 - 8!)

mode en kunst samenvoegen

Redactrice, en dan het liefst voor Wie is de Mol?, of schrijfster.

mij lijkt het supervet om een tijdschrift zoalsde ellegirl eerst was in elkaar te zetten enzo.
ik zit nu in 4vwo en ga misschien als ik klaar ben met school opleiding fotografie doen, waarbij je na een basis opleiding kan kiezen tussen sportfotografie, modefotografie en allemaal dat soort dingen, en dan wil ik modefotografie doen. Als ik daar mee klaar ben dan MOET en zal ik zo’n modeblad uitgeven. (je hebt daar natuurlijk niet persee fotografie voor nodig, maar het lijkt me gewoon heel leuk, en het is altijd wel handig)

Grafisch Ontwerper of Gamedesigner :drooling_face:

zit nu in 3 gym en moet binnenkort profiel kiezen, ik weet het ook niet…

ik wou vanaf mn 3e al chirurg worden, maar ik kan geen natuurkunde :cry:

Journaliste, evenementenmanager, fotografe of redactrice. :slightly_smiling_face:

Ik wil de grafimediatechnologie in, reclames maken; folders etc. :astonished:

Grafisch ontwerpster of Binnenhuis architecte

Keus gaat tegenwoordig meer naar dat 2e xD

<3

In het theater werken, natuurlijk liefste op toneel. Maar dat gaat hem niet worden bij gebrek aan mooie zang/dans/acteerkunsten.
Anders schrijfster, redactrice.

fotograaf ( voor bladen zoals vogue enzo.) :couplekiss_man_woman:

Grafisch ontwerper op een reclamebureau of bij een tijdschrift (:

Visual merchandiser

Psycholoog zijn in een ziekenhuis :slightly_smiling_face:

Werken bij een mode tijdschrift. Of een eigen kledinglijn dus fashiondesigner ^^

bedryfsleven op kantoor werken ofso lijkt me wel leuk

Activiteitenbegeleidster bij de PG bewoners oudere. PG is dementie
Lijkt mij echt heel leuk, ga een avondcursus volgen. Daarna vrijwilligers werk en dán vast baantje als alles perfect loopt.