Droom

[…]

misschien is 't iets van een voorteken ofzo? dat je iemand gaat vinden ;p

zou leuk zijn, helaas ben ik te nuchter om dat soort dingen te geloven

HAHAHA, die is lauw
waarom maak je dan zo een topic aan :’)

HAHAHA jij bent vet:D

Ik bedoel alleen te nuchter om te geloven dat je via een droom krijgt te weten dat er iemand voor mij is en ik die zal gaan vinden. Dat is onvoorspelbaar, ik bedoel heeft een betekenis van wat er is gebeurd of waar ik nu mee bezig ben

Ik had eens een verhaal gelezen over een meisje en een jongen die over elkaar droomden terwijl ze elkaar helemaal niet kennen. Toen kwam de jongen opeens bij haar op school, en toen kregen ze wat. :cold_sweat:

Dat heb ik ook wel eens.

Alleen dat is gewoon een droom en meer niet, ik denk niet dat je er iets achter moet zoeken.

tis niet voor niks DROOM jongen
dromen kunne misschien wat betekenen maar ook gewoon zomaar iets zijn of iets wat je graag wil

Nouja, ik heb dat ook 1 keer gehad, en hij had bruine krullen, en daarna heb ik wel 2 jongens ontmoet met bruine krullen, waarmee ik zoals ze dat noemen ‘klootte’…

Dromen ontstaan door fantasie, gedachten, dingen die je hebt mee gemaakt etc. Maar dromen voorspellen eigenlijk niks (ik weet dat er wel van die mensen zijn die ‘visioenen’ hebben ofzo, maar meestal is het niet het geval dat iets in je droom gebeurt, en wat ook echt uitkomt [of het moet toeval zijn, het was te verwachten, of je let op dingen waar je eigenlijk nooit op hebt gelet en daarom lijkt het net of het uit je droom komt]

dus ik denk dat je 1x over die jongen hebt gedroomt en daar veel aan hebt gedacht en dat je daarom vaker over hem begon te dromen omdat je er zo mee bezig was.

denk ik.

Jep, ik denk precies hetzelfde!

Ghehe ik droomde dus vannacht dat ik met m’n leraar aan het zoenen was (oke, hij is wel zwaar gezellig en ook best knap xD én pas 26 ^^). En toen kwam een andere leraar (bas) binnen: ‘Steven, wat ben jij nou aan het doen!? :O’ En wij gewoon doorgaan. Dus ik vond het echt zwaar komisch toen ik 's ochtends wakker werd.

Waaaa, en nu ik dit typte komt ineens het liedje van het kampvuur dat hij de hele tijd op z’n gitaar speelde XD ghehe te komisch toch

Als je je toch nog wilt verdiepen in wat het misschien betekent, kun je opgooglen voor betekenissen van dromen.
Ik droomde laatst dat ik deed alsof ik bewusteloos was, en ineens kwam het broertje van de jongen die ik leuk vindt langs. (Zijn broertje zit ook net als ik in de 3e trouwens.) En toen zij dat broertje tegen zijn vriend: “Zij vindt mijn broer leuk. Je hoeft niet bang zijn dat ze het hoort want ze is bewusteloos. Mijn broer vindt haar ook leuk, maar hij weet nog niet of hij met haar wil.” Zo vaag :astonished:
En toen vertelde dat broertje dat verhaal tegen nog een paar mensen, echt vaag.
Maar goed.

Mensen dromen soms echt rare dingen ^^

haha jaa heb ik ook gelezen in een tijdschrift ofzo ;d

Drooooooooooooomen zijn bedrog.

haha jaa ik had laatst nog een rare droom,

ik was met familie en vrienden in een pretpark wat ik als klein kind ooit bedacht had xd
ik weet er niet veel meer van maar het ging zo…:

ik raakte iedereen kwijt in dat park dus ik was alleen…
ik ging bij een huisje kijken wat naast het pad stond.
dus ik liep om het huisje heen en toen zat daar mn crush x’]
op een kleedje met allemaal eten enzo
en hij was naar de bosjes aan het staren…
dus ik ging zo bij hem zitten en we gingen het
over onze handen hebben.
en ineens pakt ie mn hand vast en legt zijn hoofd tegen het mijne :slight_smile:
daarna hebben we nog heel lang zo gezeten tot m’n wekker afging :’]

Waarom vraag je dan wat het kan betekenen als je niet gelooft dat dromen wat kunnen betekenen ;p