Droom.

Mijn vriend is morgen precies 2 weken op vakantie.
Als hij terug komt ben ik al weer net een paar dagen opvakantie.
In totaal zie ik hem dus een maand niet.

Maar nou heb ik de afgelopen drie nachten gedroomt over dat ik allemaal vreemd ga elke keer met een andere jongen. Nou weet ik van mijzelf dat ik dat dus echt niet ga doen deze vakantie want ik ben te erg verliefd. Maar ik had dat dus vertelt aan een aantal vriendinnen en die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde: Dat ze zelf ook ooit een droom hebben gehad en waar ze zelf iets in deden terwijl een van hun vrienden of ook een vriendje dat dus deed. Dus nou ben ik super bang dat hij is vreemd gegaan!!

Maar nou komt het ergste!! Hij heeft mij vanochtend een smsje gestuurd:
Hey schatje srry dat ik niet bereikbaar ben dus dan kan je me niet bellen en smsen xx m.
Dat stuurde hij dus via een ander nummer.

Nou weet ik dus niet meer wat ik moet doen!!! help!!

Cool down, relax

Het is maar een droom hoor. Misschien droom je dat omdat je hem mist.

Je vriendinnen moeten je niet zo op stang jagen, het is maar een droom hoor… Misschien heeft hij de mobiel van zijn moeder geleend ofzo?

Ja ik weet zelf ook wel dat ik niet zo erg moet zeuren want misschien is er dus helemaal niks gebeurt.
Maar ik kan afentoe helemaal flippen {hierom dus ook}
Ik wacht wel gewoon totdat ik hem weer zie…

Wacht het af, als je nu hysterisch gaat doen en paniekerig dan zal hij je minder leuk vinden denk ik. Probeer gewoon te wachten tot hij weer bereikbaar is. En dan kijk je of hij nog van jou houd en vraag je heel normaal van : “Heb je een nieuwe mobiel ofzo, want dat is een ander nummer ;p” Dus niet hysterisch, ga vooral niet van het ergste uit. Als het is gebeurt is het gebeurt, kun je niets aan doen. Maar inderdaad, laat je niet op stang jagen door je vriendinnen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt :wink: xxx.

Van dat flippen heb ik ook weleens last ja, en dat is heel erg frustrerend. -.-’

als hij vreemd gaat houd hij niet genoeg van jou…

Geloof wat je nu zelf wilt geloven. Niet wat je niet wilt geloven.

Ik weet hoe je je voelt. Mn vriendje was met een vriend van hem op vakantie en ik dacht steeds; wat als hij vreemdgaat? Ik hou echt van hem, het is meer dan leuk vinden. En ik kreeg ook een droom dat hij vreemdging.
Maar ik wist dat hij niet het type daarvoor was en ik bedacht me hoe hij altijd zegt dat ik zo mooi ben, en zijn gezicht daarbij, hij zou toch niet vreemd kunnen gaan!

Dus denk aan je vriendje, zou hij zoiets doen?
&anders is hij je niet eens waard!

Hij is niet echt het type om vreemd te gaan nee. (mijn vriend hé ;p)
Ik ga gewoon afwachten…

Je zegt het zelf al,
hij is niet het type die vreemdgaat

relax,
je weet toch dat hij van je houd?
dan doet ie dat heus niet

wacht inderdaad maar gewoon af en niet
teveel aan denken en gewoon lol maken met je vriendinnen (:

Ga ik zeker doen :wink:

dromen zijn bedrog :slightly_smiling_face:
het is niet omdat je dat gedroomd hebt dat het dan ook zal uitkomen

misschien droomde je erover omdat je báng was dat hij het ging doen, en niet andersom.

do erustig, je vertrouwd toch niet op een droom waardoor je aan je vriend gaat twijfelen?

als ik dat zou doen dan zou mijn moeder gisteravond op een feestje hebben staan afwassen, want daar droomde ik gister over

Ik ben het helemaal met je eens.

Dromen komen vanuit je onderbewust zijn.
Dat hoeft niet altijd te betekenen dat je onbewust wilt vreemdgaan, integendeel zelfs.
Meestal betekenen zulke dingen dat je je er te druk om maakt en betekenen zulke dingen juist dat je heel veel van hem houd en dat nooit zou doen.

Ik heb ook wel eens gedroomd over iets waar ik me toch wel een beetje druk om maakte en deed iets wat ik sowieso nooit zou doen in mijn dromen.
Ik heb het toen gevraagd een een vriendin van me die zich verdiept in dromen en vertelde dat tegen mij. Dus, maak je niet zo druk! Mijn opa en oma zagen elkaar soms wel een jaar niet!