Droom vertellen?

gesloten, maar weet niet hoe het moet xd

Dromen vertellen je niet altijd de waarheid, wat vind je zelf?
Die eerste zin overtuigt mij in ieder geval dat je heel blij met je vriend bent, en ik denk dat je dat zelf ook wel beseft.
Ik zou er niet teveel over inzitten, maar mocht het vaker voorkomen, dan kan je je pas ‘zorgen’ maken.
De personen waarover je droomt heb je ooit eens in je leven gezien, dus voor hetzelfde geld had het degene kunnen zijn met wie je elke dag in de bus zit o.i.d.

Dromen kan je voor je houden, is jouw moment. Wel zal ik mezelf afvragen of je die goede vriend leuk vindt. Dat moet je natuurlijk wel zeggen. Als het slechtst een droom is, lekker laten. Jongens fantaseren/dromen ook.

jaa daar heb je gelijk in, dankje :slightly_smiling_face:

Dromen zijn bedrog hoor. Ik droom weleens hele gekke dingen en never nooit dat die uit gaan komen.

Ik zou die droom voor je houden, je kan er niets aan doen, en als je het zegt kan het je vriendje wel kwetsen. En aan je vriend zou ik het ook niet vertellen, want hij heeft nu een vriendin en ik kan me wel inbeelden dat zij dat niet zo leuk gaat vinden als jij dat zit te zeggen.

It was only just a dream… No worries… rest your head and go to sleep, maybe one day we’ll wake up and this will all just be a dream^^ (quote a la Eminem)

Volgende keer even een duidelijke titel graag (:

Ik droom regelmatig dat ik vreemdga en ik heb zelfs een paar keer mensen vermoord in mijn dromen, dus neem maar van mij aan dat het niet altijd iets hoeft te betekenen haha. Als ik dat van vreemd gaan in mijn droom zou vertellen aan mijn vriend zou hij dat denk ik best vervelend vinden (niet boos worden natuurlijk, maar ik denk dat hij er wel mee zou zitten… net als dat als hij dat zou vertellen aan mij ik me ook wel een beetje ongemakkelijk zou voelen) dus ik doe dat gewoon niet.

Zie hier.

Vanacht droomde ik dat ik een van de vrienden van mijn vriend tegen kwam. Ik zat in de auto met familie en we reden hem voorbij, hij liep aan de kant van de weg. Ik was heel blij om hem te zien en zwaaide naar hem.
Niet veel later kwamen we aan bij een restaurant en aangezien het een zonnige dag was, besloten we iets te drinken op het terras. We hadden de auto aan de kant gezet en toen ik het terras op wilde lopen, werd mijn naam geroepen. Hij was het. Ik zei tegen mijn familie dat ik er zo aan zou komen. En wat deed ik? Ik liep naar hem toe, keek hem in de ogen en ik zoende hem.

Hij en ik hebben eens een periode gehad dat we veel diepgaande gesprekken voerden. Toen was mijn relatie met mijn vriend nog vrij pril. Ik liet de gevoelens toe en die gevoelens zijn er nu nog steeds. Ik hou echter meer van mijn vriend dan van hem, maar dat neemt niet weg dat ik ook niet veel voor hem voel.

Haha, ik heb ook eens gedroomd dat ik vreemdging… Op een feestje dan, waar hij ook was. En hij zag het dan en wou die andere jonge in elkaar gaan slaan…
Ik heb hem natuurlijk wel tegengehouden( in mijn droom kon ik dat, anders zou ie te sterk zijn geweest voor me ;p) maar uiteindelijk werd ik wakker, en had ik echt het gevoel dat we ruzie hadden… vond ik best vreemd

Waarschijnlijk betekent het niks. Ik droom ook wel is zulke dingen, ook toen ik heeel gek op mn ex was… Misschien denk je er onbewust toch over na maar ik zal er niet te zwaar aan tillen. Als jij hem dit gaat vertellen komt er alleen maar onnodig gezeik van denk ik, hij zal zich waarschijnlijk druk van maken en er misschien een kern van waarheid in gaan zien terwijl het maar een droom was :’) … dus hou 't lekker voor je. :slightly_smiling_face:

waarom zou je een droom vertellen?
als je overdag gewoon ergens over na denkt vertel je dat toch ook niet meteen aan iedereen?
het zijn maar gedachten die niemand kan vertellen aan iemand anders, dus als jij ze voor jezelf houdt komt er niemand achter en komt er ook geen gezeik.