droom over dezelfde jongen steeds terwijlik hem nietleukvind

sorry voor de rare titel het paste er niet op xD

Ik droom nu al zo´n 4 dagen lang over een klasgenoot, terwijl ik hem die eens leuk vind :open_mouth: Ik dacht na de eerste keer van 'oke, ik kan over 'm dromen, dat is normaal;, hij is je klasgenoot:S Maar ik werd net wakker en ik heb weer over 'm gedroomd, 4e keer al deze week? De eerste keer zei ik tegen een vriendin(in mijn droom) dat ie in de zomer zonder shirt loopt enz. en vandaag stonden we samen onder de douche ofzoiets :crazy_face: ?
Ik weet dat jullie me hier niet meer kunnen helpen mischien, maar weet iemand wat dit is? Ervaring?

Ik weet zeker dat ik hem niet leuk vind, hij is een beetje zo’n stoer typje maar hij doet wel goed zijn best voor school enzo, ikweethet niet :open_mouth:

misschien staat hij symbool voor iets ofzoiets =P?

Haha, dat suckt :’]
Geen idee.

Haha :grinning:, wat voor symbool dan :open_mouth:

DAT HAD IK OOK!

maar toen had ik het gewoon ‘als grapje’ tegen hem gezegd,
zo van ‘jaaaa ik had vanacht over je gedroomd, lekker hoor xd’ zoiets,
en sindsdien is het over (A).
maar heb echt een paar maanden regelmatig over hem gedroomd, heel raar!

maaar, wat jij zegt, dat je hem niet leuk vind omdat ie een stoer type is maar
wel goed zn best doet voor school, zijn dat redenen om iemand niet leuk te vinden? xd
weet je het echt hééeel zeker dat je m niet leuk vind?

Heb ik ook wel vaker gehad :’)
Vreemd is dat.

ik heb dat nu ook! alleen vind ik hem wel leuk…

Droominfo.nl
als je zelf een vrouw bent, en je droomt dat je een jongen ziet (of er zelf een bent), geeft aan dat je de mannelijke aspecten van je karakter aan het ontwikkelen bent.

Een alternatieve droomuitleg is dat deze droom je gevoel weerspiegelt over een jongen uit het echte leven die belangrijk voor je is. Misschien heb je een zwak voor deze jongen en hebben de gedachten over hem een weg gevonden naar de droomwereld. Je moederlijke instincten zouden het over kunnen nemen.

^
oh bedankt voor die site. Ik droomde laatst bijna elke nacht over m’n ex maar blijkbaar betekent dat juist dat je constant herinnert wordt aan de slechte eigenschappen van die relatie en dat je die moet vermijden in de huidige :grinning: fiuw.

En on topic : het is gewoon vreemd! dromen kan je niet controleren en het betekent vast iets onschuldigs.

ohwauw. dat klinkt… niet goed? xd

Dat heb ik dus ook :l