Droogt Herbal Essences uit?

Ik heb ergens gehoord dat Herbal Essences uitdroogt. Ik heb zelf krullen en gebruikt H E curly an wavy hair. Weet iemand nog een goede shampoo verder?
xx

Dat gebruikte ik eerst ook (cremespoeling).
Ik vond het wel goed eigenlijk, me haar werd er lekker zacht van en het ruikt ook heel lekker.
Uh… shampoo’s van l’oreal paris zijn wel goed vind ik ^^

dankjee :slightly_smiling_face:

bij mij droogt hij niet uit ik vind hem juist heel fijn en hij ruikt echt lekker!(:

-

bij mij maakt het mijn haar wel pluiziger :S

Niet perse uitdrogend maar eerder pluizig en een raar soort vorm van vettig :’)
(en ja het is dan wel goed uitgespoelt)

mijn haa wordt er niet vetter van, wel zacht enzo, als het ant is. Als het gaat droger is het k*t. dan gaat het juist pluizen

Maar ik bedoel vet als een soort van “trekkerig”, ben slecht in uitleggen, maarja.
Van die blauwe kreeg ik dat iig wel.

Bij mij droogde het wel heel erg uit, ik gebruikte die groene shampoo, echt pluizerig werd het…

bij mij droogt ie niet uit, ik heb de paarse shampoo en kremespoeling voor krullen, maar ik denk dat dat ook een beetje aan je haar ligt…

ik vind die nieuwe echt niet fijn, die oude vond ik veel beter.
maar andrelon perfecte krul ofzo misschien?
ik gebruik zelf loreal nutrigloss de roze, en ik vind hem erg fijn.

Ik heb altijd tijdens mijn opleiding gehoord dat die shampoo’s (samen met fructis en andrelon) niet goed zijn.
Ze maken namelijk een laagje om je haar waardoor het zacht voelt, maar het verzorgt je haar verder helemaal niet!
Ik weet niet in hoeverre dit eigenlijk slecht voor je haar is, maar het lijkt mij dat je beter een shampoo kan zoeken die je haar wel verzorgt.
L’oreal is meestal een goed merk wat ook vaak door kappers wordt gebruikt in een andere lijn, dus denk dat je daar wel op kan vertrouwen.

Ik had de blauwe van herbal, maar die maakt mijn haar te stijl. Ik gebruik nu Syoss volume, die is goed.

Don’t know, ik gebruik altijd van Nivea.

Dankjee, (L)

L’oreal is goed!