Droogshampoo

Hee,
Omdat sinds de laatste keer verven mijn haar sneller vet wordt en ik het niet vaker wil wassen (doe nu steeds 2 a 3 dagen tussen wasbeurten) heb ik vandaag maar eens droog shampoo gehaald. Ik heb nu dus de Batiste orginal genomen om een keer te proberen. Dus heel enthousiast uitgeprobeerd vandaag. Het werkt! Yea! Alleen… ja… Ik hou er een witte waas aan over… Het lijkt net over bij mijn wortels mijn haar nu een stel tinten is vervaagd :confused: Dus ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben voor een andere merken of andere producten van Batiste die geen witte waas achter laten op mijn rode haar.
Alvast bedankt ^^

Misschien moet je de batiste voor bruin haar halen…

Ik gebruik soms Andrelon. Vind ik erg fijn, en na een paar keer borstelen is de waas ook helemaal weg.

Er met je vingers doorheen gaan helpt meestal bij mij!

Volgens mij zit er zo’n beetje standaard in alle droog shampoos iets van talk poeder. Wat dus altijd wit wordt. Ik heb die van Andrélon, werkt heel goed maar is ook wit. Ik kam en schud mijn haar net zo lang door elkaar totdat het niet meer echt opvalt XD
Zou het trouwens niet al te vaak gebruiken, wordt je haar heel erg droog van aangezien er ook alcohol in zit.

Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar ik ben dan juist bang dat er in plaats van een witte waas een donkere waas komt :x Aangezien ik echt een best hekel heb als mijn donkerbruin uitgroei te voorschijn komt, heb ik liever een witte dan een donkere waas…
Ik ken het product echt gewoon niet :x En dit is het resultaat dat ik denk dat het zou geven :x Correct me if I’m wrong :x

Ja er zit inderdaad standaard iets van poeder in. Dat is ook het gene wat het vet op slurpt :stuck_out_tongue: Maar ik hoorde hier en daar dat sommige droogshampoo’s transperant zijn :3 Ik had het ook veel gekamt en geschud. Na een tijdje was het helaas nog zichtbaar :confused:
Ik ben ook niet van plan het vaak te gebruiken :stuck_out_tongue: Meer om het aantal keer moeten wassen per week te verminderen (dus waarschijnlijk wordt het naar een tijdje minder snel vet en heb ik de droogshampoo niet meer nodig) en noodgevallen als ik geen tijd heb om te douchen (of helemaal niet kan douchen :x). Normaal doe ik het dan in een staart of een knot, maar sinds begin januari heb ik mijn haar een stuk korter laten knippen en lukt dat niet meer.

ja je hebt speciale voor bruin haar, ik weet niet of ze ook speciale hebben voor rood haar…