Droogshampoo schadelijk?

Ik gebruik altijd de tweede dag dat ik mijn heb gewassen droogshampoo in mijn haar.
Mijn haar is gewoon altijd de tweede dag vet en ik wil het gewoon echt niet dagelijks wassen omdat ik gekleurd haar heb en de kleur er al zo snel uitgaat.
Nu, mijn vraag, is het schadelijk? Beschadigd het je haar dus?

Volgens mij is droogshampoo niet schadelijk, anders zou het ook niet verkocht mogen worden. (;

Ehm jawel hoor. Permanente verf is ook schadelijk voor je haar, word ook gewoon verkocht.
IK gebruik het wel regelmatig, maar merk niet echt iets schadelijks, maar ik weet het niet zeker natuurlijk.

Volgens mij is het chemisch, net als bijna alle producten, dus heel goed kan het nooit zijn. Dat je haar snel vet wordt ligt niet aan die droogshampoo, maar aan je haar. Wissel eens van shampoo, dat kan helpen omdat je haar gewend raakt aan een shampoo als je heel lang dezelfde gebruikt.

Als je het te vaak gebruikt kan je hoofdhuid irritatie krijgen.

Wissel idd wel eens van shampoo, voor de rest weet ik het ook niet.

ik gebruik ook wel vaker droogshampoo de dag nadat ik het heb gewassen omdat het dan al vet is. en ik wissel van shampoo etc, soms heb je dat gewoon. Merk in ieder geval niks van die droogshamppo