droog pluizig krullend blond haar -___-

Ik weet dat er al heel veel topics zijn over lelijk haar maar toch als je de moeite neemt om te reageren alvast bedankt!

ik heb droog pluizig krullend blond haar, ik vind het echt lelijk. en het ergst is dat ik er nooit zeker van ben hoe het over een half uur zit… soms ga ik uit en denk ik ach mn krullies zien dr best leuk uit ik ga het niet stijlen… na een uurtje partyen is het echt een vogelnest. (ik stijl mijn haar trouwens bijna nooit… alleen met uitgaan soms)

nu was dus mijn vraag iemand die zich hierin herkent en een oplossing heeft? ik heb er wel eens over gedacht om m’n haar bruin te verven maar ik denk niet dat dat werkt haha…

voor de meisjes met krullen trouwens… voel je niet aangevallen door mijn topic ik vind krullen wel mooi maar die van mij helaas niet…

Thanxx!

heb je miss een foto? ( je kan evt je hoofd eraf knippen)

gebruik je een conditioner? je hebt conditoners voor droog pluizig haar. ook mousse in je haar doen meteen na het douchen helpt goed!!

bedankt voor de reactie hihi!

ehm ja ik gebruik wel een conditioner en die is ook wel fijn maar ik doe nooit mouse in mn haren naar het douchen dat zal ik wel is proberen hihi!

en voor een foto zal ik even zoeken!

Ik heb het zelfde probleem maar als ik mijn haar stijl dan is het glanzend maar als ik krullen heb is het wat anders…

Als je je haar kleurt gaat het rapper kapot , dat heeft mijn kapper gezegd , maar het beste wat je kan doen is gewoon een goede shampoo gaan halen bij de apotheker en dit een paar keer per wasbeurt gebruiken, ik gebruik bij elke wasbeurt mijn shampoo twee keer en mijn conditioner 1 keer . Wat ik ook nog heb gehoord dat je je haar niet mag kammen als het nog nat is want daardoor gaat het ook rapper pluizen , en ook als je je haar wast is het best om je shampoo en conditioner met ijskoud water uit te wassen dan heeft het meer glans. En als laatste dat ik elke keer gebruik is een soort olie dat je aan de puntjes (niet aan je hoofdhuid!)moet smeren waardoor het glanst en waardoor je haar minder kapot lijkt , je kan het overal kopen !
xxx

Okee ja als ik het stijl voelt het ook zo lekker zacht!
ja koud water helpt inderdaad wel redelijk goed! maar shampoo maakt je haar toch juist droog dacht ik? maarja kan het altijd een keer problemen en olie ga ik ook maar is testen!

thankxxx

ik heb ook krullen, en of ik mijn haar stijl of niet met uitgaan is het ellende. ik doe er altijd maar mousse in na het douchen om er het beste van te maken, als je de mousse erin ‘smeert’ ipv ‘kneedt’ krult je haar niet super erg op en valt het langer :’) maar mousse helpt wel heel erg tegen pluis ja. En idd altijd conditioner gebruiken!

Door het dansen en alle invloeden van de dansvloer wordt mijn haar ook altijd n vogelnest en voel ik me zo kapot lelijk. Krullen zijn echt een grote zorg om mee te leven, maar als ik mn haar heb gestijld ga ik ze na 3 dagen toch missen
-_____________-

haha jaa uitgaan is een ramp voor je haar! Rook bier hitte en dansen… Bam omtplofte coupe ;d maar ik ga echt is mouse gebruiken want dat doe ik bijna nooit ik denk dann ach straks wil ij het nog stijlen en dan kan dat niet meer :frowning_face: hsha jaa dom iknoww

maar thanx voor de tip ik ga mn mouse strijken hihi

alleen heb ik ook nog weer t probleem dat ik vaak 'savonds douchr -.- ivm voetbal maargoedd

Bedankt!

^wat je ook doet, je moet niet met nat haar gaan slapen (bij mij wordt het dan iig echt een ramp…) je kan ook sochtends alleen je haar helemaal nat maken onder een kouwe douchestraal en dan mousse erin doen, heeft bij mij altijd wel mooi effect :slightly_smiling_face:

als het nat is dan knijp ik mijn krullen erin en breng dan wat van deze gel aan, zeg maar je hand met gel, onder je haar houden en naar boven knijpen. Als het droog is nog een keer beetje erin knijpen zodat het losser zit. Deze gel wordt niet hard en je ziet het niet. Ik had het een keer aan mijn vriendje verteld en hij kon het niet geloven haha. ojaa natuurlijk helemaal pluisvrij en blijft minstens een dag mooi!

http://www.drogisterij.net/producten/400x400/188485_1_FRUCTIS_CAMOUFLAGE_GEL.jpg

(nu denk je vast oee gel doe maar niet maar probeer het eens een keertje)

Ik heb ook heeeleee erge krullen! Ik haatte mijn haar altijd ZO erg, het pluistte en het zat nooit goed. :hammer:
Totdat ik de CG-methode ontdekte, google hier maar eens op, het is echt een aanrader! Op het beautygloss forum heb je ook een Krullen-topic, deze gaat ook over deze methode, ik zou er echt eens gaan kijken als ik jou was!
I love my hair now haha en ik krijg elke dag wel complimentjes over mijn lange krullende haar. :stuck_out_tongue:

vroeger was mijn haar ook heel pluizig, ik deed dan altijd gel in mn haar voor het slapen gaan en de volgende dag borstelde ik het uit, en helemaal geen pluis.
maar dat doe ik tegenwoordig niet meer. misschien heb jij er wel wat aan.

ik heb geen blond haar maar wat voor mij helpt zijn die pompje van andrelon
dan heb je verschillende(steil krul repair ect) soorten maar maakt denk niet zoveel uit welke je gebruikt als je haar maar beetje vettig word daardoor pluist het minder

Ik heb dat ook wel een beetje, maar alleen als het krult als het gestijld is voelt het helemaal niet meer droog aan, maar juist zacht. Als je je haar gaat kleuren wordt het volgens mij alleen nog maar erger en nog droger, het kan misschien wel zijn dat je haar minder pluistdat weet ik niet.
Soms helpt het bij mij om smorgens mijn kam wat nat te maken en de pluizigste deeltjes te kammen, maar tegen de middag pluist het weer volledig.

Olijfolie helpt heel goed tegen te pluizen en de droogheid! Alleen oppassen dat je niet teveel gebruikt;)

Ik heb precies het zelfde haar!
Het is belangrijk dat je het, zoals hiervoor ook al gezecht, vettig maakt.
Hierdoor pluist het iets minder, maar ik vind mijn haar nogsteeds irritant en pluizend ;l

Verzorg je haar met maskers, zoals Absolute repair van l’oreal, die zijn wel redelijk duur maar heel goed voor je haar! ik heb ook heeeel droog haar wel niet van mezelf (door te ontkleuren) maar het helpt echt wel! en probeer je haar eens zelf te brushen en daarna stijlen!
ps: snacht’s gaan slapen met masker is ook goed, hoelanger het op je haar staat, hoe beter! (:
groetjes.

Ik heb hetzelfde haar als jij en ik wordt er ook echt gek van!
Al dat gedoe met shampoo en conditioner helpt niet ( ik gebruik het natuurlijk wel maar je ziet geen verschil ofzo )
ik vind het ook minder mooi als ik het heb gewassen haha
wat ik vaak doe is een vlecht of knot in en daardoor lijkt het minder pluizig en wat langer alleen met uitgaan/ of mist of wat maar ook gaat het alweer vreselijk pluizen.

De Curly-Girl methode werkte niet voor mij omdat ik een gevoelige hoofdhuid heb (veel schilfertjes, wel wat anders dan roos). Maar door deze methode ben ik wel natuurlijke haarproducten gaan gebruiken en ik stap daar nooit meer vanaf. Ik gebruik nu haarproducten alleen van Lush, dus ook geen gel of mousse en mijn haar is heel erg opgeknapt.