droog, kapot haar door te verven :s

wat kan ik doen om droog kapot haar weer tot normaal te krijgen ? :s
ik had zo mooie krullen nu ziijn ze wat aan het verminderen
ik gebruik haarmaskers en speciale Haar conditioners.ik wil zo graag mijn pringverige strakke krullen trug een mousse helpt ook niet zo veel
weten jullie tips . heef me raad aub ! alvast bedanktttt <3

ik gebruik shampoo van Andrelon v-olgens mij- perfecte krul, daar krijg ik altijd krullen van. Alleen na de 3e dag zie je er echt niks meer van terug.
(ja ik heb van dat rare haar dat gaat krullen door regen en wind enzo en ben blijkbaar ook gevoelig voor producten want mijn haar is best wel steil eigenlijk)

een stuk afknippen is waarschijnlijk het enige wat echt helpt

ik zit al zolang te sparen voor lang haar, en ik heb dit al een weekje geleden gedaan mijn topjes laten knippen

.

ja dooie puntjes weg, en niet meer verven. het ook gewoon een tijdje met RUST laten! dus niet zoveel spul in pleuren, vaak droogt dat alleen maar verder uit.

knip het af en groei het opnieuw. Echt beschadigd haar krijg je nooit meer weer goed. Haarmousse helpt inderdaad niet, nee

Alles wat dood is eraf knippen, er niet veel aanzitten, niet stylen/fohnen etc, NIET VERVEN.

Ik heb hetzelfde, gewoon zo min mogelijk stijlen of krullen en care&repair schampoo gebruiken, verder weet ik t ook niet!

dankuwell allemaal , meer tips zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

Maskers, maskers en nog eens maskers!

En slaap eens een nachtje met een masker… Handdoek eromheen, slapen, en de volgende ochtend uitspoelen.

je moet proberen het vocht te behouden.
Omdat je haar droog is gaat het stuk.
ingredienten zoals bijvoorbeeld alcohol droogt je haar uit
je kan vocht behouden door onder andere in je haar doen na je leave in of conditioner, dan kan het vocht niet meer weg.