Droog haar ?! :'(

Super Super helpppp ! :frowning_face:

ik begin een beetje droog haar te krijgen, dit komt doordat ik elkedag douche, alleen wil ik niet stoppen met elke dag douchen, omdat ik dat anders vies vind, én omdat mijn pony dan recht omhoog staat! :S

hebben jullie een idee wat ik hier tegen kan doen ?
middeltjes dat ik in mijn haar moet smeren misschien ? En zo ja welke ?

Super Super bedankt! (K)

In het Kruidvat staan er ongetwijfeld shampoos en conditioners voor droog haar. Na het douchen kan je dan ook iets voor droog haar in je haar smeren. Verder kan je eens een serum in je haar doen, en een paar keer per week een haarmaskertje. Kortom: neem gewoon even een kijkje in het Kruidvat of een andere winkel vol haarproducten, je vindt er zeker wat. Zelf heb ik geen ervaring met producten, omdat ik geen droog haar heb.

Kan me vergissen hoor, maar zijn hier niet al een heleboel topics over???

Super tip (al zeg ik het zelf…) de nieuwe shampoo EN conditioner van L`oreal met royal jelly.
Gebruik altijd na het wassen een conditioner en als je het echt iedere dag wast zou ik ook 3x per week het masker er in knallen.

Je zou ook droog-shampoo kunnen kopen, zodat wanneer het vet is de 2e dag je een beetje in je haar kan doen & dan kan je er weer de hele dag tegenaan.
En voor je pony zou je een fohn met zo’n ronde borstel erop kunnen kopen, ik heb er 1tje van zo ongeveer 20 euro. Krijg je je pony perfect mee in model, mits je ook ff wat haarlak gebruikt (mousse maakt het ook weer vet).

Olijfolie klinkt vies doet wonderen. Gewoon in je haar smeren je kan eventueel nog een handdoek vochtig maken en daarna verwarmen vervolgens die over je hoofd doen. En het beste is om er mee te slapen. Owja je spoelt het er heel makkelijk uit hoor.

Na het haren wassen henna plus hairwonder capsule erin doen, werkt heel goed kan je kopen bij oa kruidvat.

Mijn haar is geverfd en gepermanent, en dus ook heel droog. Ik was het nu om de dag met Hennaplus Hairwonder shampoo, elke dag Hennaplus hair repair cream (leave-in) en 1x per week haarmasker van hennaplus en ik merk heel duidelijk verschil… 't Nu al veel minder pluizig en ziet er gezonder uit (niet zo droog dus).