Droog haar

Hey,
Ik heb heel erg last van droog haar, het pluist dan ook als het net gewassen is en föhnen zoals de kapper lukt me niet. Ik heb daarboven nog es heel dik en veel haar dus dat staat echt niet als ik uit de douche kom.
Heeft iemand tips hiervoor?
(Ik gebruik al een conditioner en shampoo voor droog haar)
x

Genoeg shampoos en andere dingen die hier tegen helpen, ook eieren, bier of olijfolie in je haar smeren (en er daaarna goed uitspoelen!!) schijnt te werken

Hairstyle producten gebruiken die je haar helpt tegen pluizen enzo.

had/heb ik ook last van!
ik heb me haar eerst laten uitdunnen bij de kapper, en écht, dat scheelt een hoop!
ik heb ook wel halfkrullend haar… dus ik weet niet goed of mijn slylingsproducten ook voor jou werken…Ik zou de andrélon producten gebruiken…Die werken gwnweg Áltijd!

Níet laten uitdunnen! Gaat het alleen maar meer van pluizen, voorals als je droog én krullend haar hebt. Heeft mijn haar zo vernéukt en kapsters raden 't je dan ook zeker niet aan. Niet stijlen, niet föhnen. Wat bij mij geweldig werkt:

• haar wassen met shampoo én conditioner van Herbal Essences (droog/beschadigd haar)
  • palmer’s leave-in conditioner in mn haar doen (gewoon bij Kruidvat, wit potje) vooral in de haarpunten maar niet teveel want dan lijkt het heel vettig
  • als je volgende dag vind dat 't te droog is haarserum indoen, bv. van John Frieda :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde met m’n haar, gebruik al shampoo en conditioner maar daar wordt het heel slap van. Ga morgen naar de kapper en wou het uit laten dunnen, maar ik vraag wel even of dat dan wel kan met mijn haar.

Als je het elke dag wast moet je dat misschien een keer niet doen, kijken of het dan anders zit…

Mij word telkens wijsgemaakt dat je daar haar uitval van krijgt…?:open_mouth:

Haha ik heb ook hetzelfde probleem haar mét een bos krullen,
maar je kan het idd beter niet uit laten dunnen dan pluist het nog meer :wink:
Zelf gebruik ik de roze lijn van l’oreal paris… Maar die van Herbal Essence voor droog haar is echt heel lekker!
Het werkte heel goed, dus daar ga ik denk ik op overstappen:)
Voorderest gebruik ik 1x per week een maskertje van mijn kapper…
En dat is ‘lekker vet’ en aangezien mijn haar zó droog is , spoel ik het ook niet uit: zodat het nog wat vetter en daardoor voor mij minder pluis wordt.
( Dit heeft mijn kapper zelf aangeraden hoor :wink:)
Maargoed lang verhaal: veel succes ermee :wink: