Droog gezicht

Pff, mijn gezicht is echt droog! Vooral rond me mond, wat kan ik er tegen doen? Het ziet er echt vaag uit… Alles gewoon normale huidskleur en dan ineens rond me mond dat donkerder. BLEH! Wat kan ik er tegen doen?

creme

is niet echt moeilijk he :wink:

Wat voor creme dan? Want ik gebruik vaseline al best lang, en het werkt niet. :S

vaseline is geen crème

gezichtscrème.

Hoelang duurd het voor je echt resultaat ziet?

Omg je bent in staat me te irriteren met je ontwetendheid
GEZICHTScreme voor de droge huid. Resultaat verschilt per huid en creme, soms staat het op de achterkant, maar wacht gewoon af. Of je hebt een of andere huidziekte als eczeem ofzo.

nou sorry hoor, beter reageer je dan nie.

Ze geeft toch gewoon antwoord?
Beter stel jij geen onbenullige vragen en loop je naar de eerste de beste drogist en zoek je een creme waarop staat: speciaal geschikt voor de droge huid. :dancing_women:

moisturizer voor je gezicht
moet je alleen op de droge plekken aanbrengen.
vaseline is niet echt hydraterend…

dat heb ik ook!
helemaal rood om me mond.
vooral als het koud is.

Een dagcreme kopen. Gewoon van een huismerk die je prettig vindt.
Smeer je gezicht elke ochtend na het douchen/wassen daarmee in en je huid wordt weer lekker soepel.
Soms scrubben in de week zal de dode huidcellen weghalen en maakt 't ook soepelere en schoner.

als ik dat heb smeer ik er gwn een paar drupje olijfolie op… werkt bij mij nog het beste van allemaal :slightly_smiling_face: wel opletten dat je niet te veel doet, begin met een paar drupjes en je kan altijd meer smeren!

dat rode om me mond enzo beetje schraal gevoel heb ik ook gehad, ik gebruikte altijd een creme voor een droge huid, maar als ik het 1 dag vergat dan was het weer helemaal terug en soms had ik zelfs een vette huid ervan :stuck_out_tongue: dus ik bedacht me dat ik een vochtarme huid had inplaats van een droge, vochtarme cremes zijn niet vettig, maar wel heel voedend:)

En vergeet geen water te drinken.

stap 1: ga naar een drogist
stap 2: vraag aan iemand die daar werkt: heeft u misschien ook een creme tegen een droog gezicht?
stap 3: koop het artikel dat de verkoopster je geeft
stap 4: ga naar huis en doe de creme op.
stap 5: wacht rustig af tot het werkt.

PROBLEEM OPGELOST :grinning: