Droog en beschadigd haar ?

ik kan je echt loreal total repair aanraden, de shampoo en de conditioner.
Je heb heel vaak bijde kruidvat enzo van die acties dat je ze nog goedkoper kan krijgen. Ik denk dat ze zo’n 2.50 per ding kosten.
Je hebt er ook een masker van, maar ik weet niet hoe die is!

Ik weet niet of je ook de fohn of stijltang gebruikt maar dan raad ik je de loreal hotstraight creme aan (3 euro??? Geen idee) en de john frieda antifrizz straight potion spray. Die kost denk ik 5 euro.
Dit gebruik altijd en mn haar ziet er nog heel mooi uit, ondanks dat ik sowieso al een maand of drie vrijwel dagelijks de stijltang, en een aantal keer per week de fohn gebruik.

(het zijn idd ‘straight’ producten maar ik heb gewoon slag in mn haar en het word er niet plat door, alleen maar zachter,glanzender en gezonder:))

En een haarmasker eens in te twee weken is ook fijn!

L’oreal Elvive (ook Total Repair dus) is nu dik in de aanbieding! 2 voor 4. =) Nagaan, zo’n masker is normaal al bijna acht euro. Sla je slag zou ik zeggen. =)

Wat echt superfijn spul is, is: BioSilk!
De shampoos, conditioners en vooral… Silk Therapy. :ok_woman:
Echt wondermiddelen!
Beetje prijzig, maar je doet er wel heel lang mee, want je hebt van alles maar een klein beetje nodig.
Xxxx

Shampoo: ca. 18 euro
Conditioner: ca. 18 euro
Silk Therapy: ca. 16 euro

ik vind zelf john frieda ook altijd erg fijn!
wel 8euro per fles maar hij is echt super je krijgt er super zacht haar van;d

Die gebruik ik ook sinds kort! (ook bij de action gehaald xD) Lijkt wel enigszins te helpen. ik heb echt onmogelijk haar, dus bij jullie helpt het vast goed x]

^ 1.79 per fles trouwens

je hebt ook zo’n potje van John Frieda (is een haarmasker), is volgens mij ook een beetje speciaal voor pluizig haar maar verzorgt je haar -volgens het potje- ook heel goed! Ik vind hem in ieder geval heel fijn voor mijn pluizige haar.

http://2.bp.blogspot.com/_fIiGv0uOMfM/SXbz057K3jI/AAAAAAAAAbU/890gZdY2ZlQ/s320/john+frieda+mask.gif

Deze heb ik!

en hier heb je een review:
http://suusies.blogspot.c…a-versterkend-masker.html

Hij is iets van 8 of 9 euro. Maar je kan ook eerst anderen producten proberen want de kruidvat had laatst zo’n 1 + 1 gratis van John Frieda actie.

Je moet maar eventjes kijken =)

^herbal essences vind ik ook heel goed!

Ik heb er een goeie Marokkaanse shampoo en haarolie van.
Niet zo alledaags maar wel erg goed!

Je kan hem trouwens gratis krijgen: Winactie shampoo + haarolie

Pure kokosolie; moet je maar eens googlen!

ik had het vroeger ook echt heel erg, het zag er als stro uit.
wat echt bij mij hielp was l’oreal elvive.
ik gebruik het nog steeds (2jaarverder).
het is iets tussen 5&4 euro.

http://img138.imageshack.us/img138/2856/371490273.jpg

Mijn haar is ook droog, en ik zweer bij Inecto coconut shampoo, met kokosolie. Hij is heel zacht en verzorgend voor je haar, de bijbehorende conditioner is ook super. Het is dacht ik 2,99 voor een halve liter en je kan het kopen bij de Tuinen en de drogisterij van de Digros ( Ook Dirk vd Broek enzo…)
Ik ken veel mensen die hele goeie resultaten met deze shampoo hebben gehad ( ik zit ook op een ander forum, over de verzorging van lang haar, vandaar :-))

^welk forum is dat?

Biosilk is echt een ‘silicone hurricaine’. Ik heb dat serum gekocht en ja hoor, heel mooi de eerste dag maar de volgende dagen ziet je haar er kapot uit en ik vermoed zelfs dat mijn haar ervan begint uit te vallen (alhoewel het ook gewoon aan het seizoen kan liggen)
Als je kijkt naar de ingrediënten, zorg je het best dat je dimethicone vermijdt.