Droog en beschadigd haar ?

Haai meiden,
Ik was gister bij de kapper, en ze zeiden dat ik heel erg droog en beschadigd haar heb, en dat ik het meer moet gaan VERZORGEN in plaats van de shampoo’s te gebruiken die je haar echt alleen goed schoonmaken, bijvoorbeeld andrelon.
Weet iemand een goede shampoo en conditioner die je haar echt goed verzorgd, en echt voor droog en beschadigd haar bedoeld is?
Alvast bedankt !

ps : Als je een shampoo en conditioner aan mij aanraad, zeg dan ook even wat hij kost etc !

dankjulliewel !

Ik vind Syoss(?) heel fijn, ik weet alleen de prijs niet :slightly_smiling_face:.

ik vind herbal essences heel goed !
ik heb ook heel droog en beschadigd haar,
en vanaf dat ik die shampo en conditioner ging gebruiken is m’n haar al een stuk opgeknapt !
ik heb de blauwe, met kokos
de prijs weet ik niet precies
maar voor die 2 samen was ik ongeveer 4 euro kwijt.
ik heb ze van de action !

@ hierboven:
syoss is per fles 5 euro, maar het zijn dan ook grote flessen, 500 ml :slightly_smiling_face:

En ze zijn volgens mij geregeld in de aanbieding:D.

Welke is dan fijner?

Syoss of herbal essences ?
Mijn moeder vind syoss ook heel goed !

Lush Rehab, het is nogal duur maar bij mij helpt het wel.

Ik koop altijd shampoo bij de kapper zelf.

O ja syoss maakt mijn haar helemaal dof enzo. Maar kan aan mijn aparte haat liggen…

Ik heb ook syoss, werkt goed bij mij =D !

Ik heb ook heel droog en beschadigd haar, ik gebruik shampoo & conditioner van Pantene of Charles Worthington. Dat zijn de enige shampoos en conditioners die m’n haar echt doet glanzen en zacht aan laat voelen. Pantene kost rond de 5 euro en worthington rond de 6/7 dacht ik.

de blauwe van essences is indd heeeel fijn! Je haar gaat er ook lekker van ruiken (kokos) en glanzen.
Had zelf ook beschadigt haar, en nu merk ik echt al verschil.

er zijn hier ondertussen al zooo veel topics van o_o

Syoss vind ik echt verschrikkelijk, me haar is er zo dof van geworden. En zoekfunctie.

Pantene , vind ik supeeer goed!
Hij is wel 4euro ofzo voor alleen de shampoo mr ik vind dat hij super goed werkt!
Ik merkte ht al na de 1e keer , en als je hem n hele week gebruikt heb je echt resultaat !! (ik iniedergeval)
Ik gebruik nu alleen nog maar die shampoo !

Syoss vind ik inderdaad super lekker!
Werkt echt heel goed bij mij.
Maar heb sowieso best makkelijk haar gelukkig.

Syoss is echt bagger.

Alles van Lush, maar vind je misschien te duur?
Yes To Carrots is ook superfijn! Voor 6 euro ofzo bij De Tuinen en V&D. Is wel een grote fles waar je lang mee doet.

Indd, zooooveel topics hierover!

1 x per week olijfolie in je haar doen en dan ongeveer 2 uurtjes erin laten zitten :slightly_smiling_face: