Droog, dof haar

Hey,

Ik heb héél erg droog en dof haar.
Ik heb van mezelf krullen en ik stijl of krul het dan ook niet.
Ik had vorig jaar een dip-dye, en daardoor was de onderkant van mijn haar al altijd heel erg droog.
Nu heb ik het idee dat mijn haar weer zo droog aanvoelt, ookal heb ik het niet geverfd.
Weet iemad tips voor glanzend en zacht haar?
Hoe verzorgen jullie je haar?

Misschien kan je die shampoo proberen met marrokkaanse argan olie ? Ik had daar een haarmasker van en die werkt echt goed ! Ookal heb ik normaal tot vet haar het werkte ook bij me zus en die heeft droog haar !

Of een goed voedend haarmasker/leave in conditioner. Was je haar niet vaker dan 3x per week. Vaker zorgt voor uitdroging.

wat ik een tijdje heb gedaan: elke week kokosolie masker, geen uitdrogende/verhardende producten (gel,mousse,spray etc), alleen oliën en cremes die voeden. Kokosshampoo en kokosconditioner gebruiken.
[size=1]dat is bij mij echt de belangrijkste tip. Niet borstelen, maar met je handen de klitten weghalen als je onder de douche staat.

[size=1]Nu mijn haar weer wat ‘sterker’ is gebruik ik wel weer mousse enzo

succes

Welke shampoo gebruik je als ik vragen mag? Ik zou je haren inderdaad niet te vaak wassen. En zou ik een beetje argan/kokos/serumolie in je punten smeren (niet te veel, anders kunnen ze ‘vet’ lijken). Verder zou ik misschien een haarmasker gebruiken, verzorging is belangrijk voor droog hoor (eigenlijk voor alle haartypes natuurlijk). Tot slot zou ik je haren ‘natuurlijk’, door de lucht laten drogen, dus niet d.m.v. een föhn.