droog/beschadigd haar

heb nogal droog en beschadigd haar, en mn
haar komt zowat niet verder dan schouderlengte:(
vroeger was het langer, maar nu lukt dat niet meer,
misschien ook omdat ik het een aantal keer geverfd heb,
mijn vraag is welke shampoo/conditioner/haarmasker
jullie kunnen aanbevelen?
gebruik nu inecto, maar mn haar lijkt er alleen maar
droger op te worden :frowning_face:
verder ben ik heel benieuwd naar de dove nourishing oil care lijn
xxx

Ik gebruik de wella pro series Repair shampoo en conditioner. (van de kruidvat)
Het maakt mijn haar enorm zacht. Daarbij gebruik ik nog dat ene serum van de action.

Ik heb mijn haar tot net iets korter dan de helft van mijn rug, en is ook heel erg beschadigd door verfen en stijlen. Maar ik heb laatst een nieuwe shampoo en conditioner gekocht, Full Repair van John Frieda. Die is echt zo onwijs goed! Echt, mijn haar zag er zoveel beter uit! Heb heel veel repair shampoo’s gebruikt, maar dit is de enige die werkt voor mij.
Is per persoon verschillend natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen. Ze zijn misschien een beetje prijzig voor shampoo/conditioner, ¤9 per stuk maar ik heb het er voor over.

En ik gebruik een serum van de action (¤3 ofzo?) en daar ziet mijn haar er ook meteen een stuk beter van uit.

http://www.beautyspion.de/spionneu/wp-content/uploads/2011/01/John-Frieda-Full-Repair-Haarpflegelinie.jpg

http://worldlytreasury.files.wordpress.com/2012/01/haarserum_action_worldlytreasury.jpg

Ik heb ook een serum van de action alleen dan de grijze super fijn.

Wow sorry echt mega groot die foto

oke die serum ga ik halen haha!

Het stomme van al die hair-repair dingen en serums enzo is dat daar dus siliconen in zitten, en die zijn niet schadelijk, maar die leggen dus een laagje om je haar en dat ziet er dan inderdaad fantastisch en hersteld uit, maarja, dat is niet zo xD

Ik ben momenteel aan 't proberen hoe het gaat als ik voor iedere wasbeurt ff een uurtje kokosolie in mijn haar doe. Heb 't nu 1 keer gedaan en het was ZOOOO zacht, supercool!

Ik had daar eerst ook last van, toen heb ik een hele tijd Wella Pro Series Repair Shampoo en Conditioner gebruikt. Mijn haar is daar echt van opgeknapt. Net als Geufy zegt: mijn haar werd weer lekker zacht! Nu gebruik ik ook Wella, maar dan van de kapper. Ook heel fijn! Succes

UPPP!!

Ik heb een shampoo en cremespoeling van L’oreal, Elvive Nutri-Gloss. Mijn haar was ook altijd vrij droog, maar nu valt het reuze mee! Ik was mijn haar ongeveer twee keer in de week (dat is voor mijn haar voldoende), en de ene keer gebruik ik eerst de shampoo en daarna de cremespoeling, en de andere keer gebruik ik alleen de shampoo. Ik borstel mijn haar, voor het wassen, altijd goed door. Anders ben ik heel lang bezig met kammen en dan trek ik het van ongeduld kapot.