Dronkenverhalen ^^

Hey.!
Jullie hebben vast wel eens wat grappige dingen meegemaakt tijdens het stappen over dronken mensen… :stuck_out_tongue:
tell us! :grinning:

-

Eergister was er een wijf met haar hand in haar broek aan het dansen? :stuck_out_tongue:
Zelf ben ik na het uitgaan wel eens in een boom geklommen. Ook van die dingen als tegen muurtjes/struiken opbotsen en van de fiets vallen zijn wel eens gebeurd. Of gewoon op je bek gaan. De eerste keer dat ik dronken was ben ik echt 8 keer ofzo van de trap gevallen, en heb ik natte popcorn uit het raam gegooid. Maargoed, ik weet zo niet alle rare dingen die met dronken te maken hebben te herinneren… :stuck_out_tongue: Misschien is dat soms maar beter ook…

Nou ik was een tijdje gelden een beetje raar aan het doen, en toen ben ik in een licht aangeschoten bui over een dooie duif heen gereden en toen zei ik tegen een vriend; hé een vogel. En toen wees ik in de lucht.
Op dat moment heel droog
:stuck_out_tongue:

een vriendin van mij heeft eens geprobeerd om haar voordeur open te maken met de gesp van haar riem, ook heel komisch :stuck_out_tongue: en toen ging ze naar de wc, en toen deed ze de deur al op slot draaien toen ie nog open stond zeg maar, en daarna wou ze de deur dicht doen, helemaal verontwaardigd dat de deur niet dicht ging…
ik heb wel eens midden op de dansvloer gedaan alsof ik een inktvis was.
en een keer na een schoolfeest een tijd geleden, stond ik toen het afgelopen was buiten met mn fiets tussen mn benen te wachten op de rest, en toen ben ik echt in slowmotion met fiets en al omgevallen, en blijven liggen… en dat nog 2 keer daarna :stuck_out_tongue: ik ben toen maar naar huis gaan lopen :stuck_out_tongue:
en wel eens gevallen, dat ik de volgende dag me afvroeg, waar komt die plek op mn knie/elleboog/… nou vandaan??

Té veel om op te noemen ! :stuck_out_tongue:

:expressionless:

Echt té grappig sommige verhalen. xD

Wihihi, grappig om te lezen :3

haahahahahahahahahahahahaha !
hmm zelf geen leuke dronkenverhalen:P

ooh bij Pinkpop was zo iemand dronken en die deed de meest rare dansjes op de Arctic Monkeys… ik wou nog snel een filmpje maken maar toen liep (wankelde) ie al weg xD

En op een feest van een vriend, was hij echt stóm dronken, en hij had 4 shotjes gekregen van een joint. En wij hem naar boven brengen met zn alle. Wij weer naar beneden en 2 mensen bleven bij hem. En wij zaten beneden. Wat is dat gebonk de hele tijd :x ? Met zn 20e naar boven. Zat die vent zen kop de hele tijd tegen de muur te gooien. En toen was iedereen weg. Zaten we er nog met zn 5e. En die dronke gast IK WIL BIER! NUU NUNUNUNUNUNU. als een klein kindje. Dus wij pakken flesje bier vullen met water. Kijk; dis lekker. Tuft ie t uit op zn vloerbedenking. IEWL DIS WAAAAHTURRRR IK WIL BIEHIERRRRR! en wij rest van het huis opruimen, gooit ie een bierflesje kapot. zegt ie; 'waaarom is al het bier op. verdomme, ik wil gewoon een lkkr kouw pilske :frowning:
Had je bij moeten zijn. Dan was het echt gweldig.

Ik moest pissen en toen deed ik het (tot 2 keer toe) in de bosjes…
Ik heb gras (riet) gegeten toen ik dronken was…
Ik ben heel vaak gevallen en heb ook 1 keer mijn grote teen gekneust XD

Nja niet echt supergrappig ofzo alleen die van dat riet echt omg ik schaam me dood :stuck_out_tongue: Maar binnekort heb ik een feestje met 7 andere vriendinnen en dan komt er denk ik wel een leuk verhaal :stuck_out_tongue:

XXX

haha, lol,

ik drink niet :stuck_out_tongue:

Uhm…Toen het echt pikdonker was en ik langs een weiland moest fietsen met vrienden toen vroeg ik aan ze: “zien jullie een konijn??” en toen zeiden ze in koor: “nee”…Waarop ik antwoorden : "ik ook niet!"en ik maar lachen…

Ikzelf;;

• Na uitgaan stonden een vriendin en ik in de keuken en mijn toenmalige vriend stond buiten voor het raam. Wij nog even door het raam heen praten. & in een keer zat ik om de grond, was ik omver gevallen :stuck_out_tongue:
  • Paar week geleden was ik zoo lam, ik weet de helft niet meer van wat er allemaal is gebeurd :stuck_out_tongue: Maar ik schijn dingen te hebben gezegd als;
    ‘Wacht even, ik moet mn vest nog vastmaken’ dus een vriendin; Dat kun je toch wel lopend doen? ik half hysterisch; neee dat kan ik nieet!
    en paar seconden daarna; ‘Roos, waar zijn mn elastiekjes nou?’ *helemaal in mn broekzakken ena lles zoeken* ‘Roos, waar zijn ze nou? ik moet mn haar toch vast doen!’ uiteindelij heeft ze me gewoon meegenomen & zat mn haar nog losch :stuck_out_tongue: Volgende morgen vond ik mn elastiekje terug mn broekzak die ik 10x over de hoop heb gehaald die nacht :stuck_out_tongue:

anderen:

• mensen vallen in plantenbakken
  • Mn ex die reed hier de oprit af, reed door de tuin van de buren. Viel plat op de straat en bleef even liggen :stuck_out_tongue:
  • mensen vallen gewoon zomaar uit het niets van de fiets

Hahaha

Ik ging met een boom knuffelen omdat ik dacht dat het mijn ex was :grinning:

Mijn oom die was zo lazerus bij de 50ste verjaardag van mijn tante dat hij dronken tegen een stenen muur opliep xD