dronken?

hoi,
kan het dat als je dronken bent, alles nog denkt te weten, maar er maar 1 ding is dat je vergeten bent, want een vriendin van mij (die ook dronken was) vertelde me dat ik iets gedaan had (nogal beschamend, grootste loser van kals gezoend:$:$:$:$:$:$:$). maar dat is het enige dat ik me niet kan herrineren, zou het kunnen zijn dat zij dit verzonnen heeft? zij was namelijk dronkener (?) dan ik.
danku :slightly_smiling_face:
x

tip: voortaan niet te veel drinken, dan weet je zeker dat je alles kan onthouden!

Ik vergeet altijd alles wat ik doe als ik ver heen ben, maar volgens mij ligt het aan de persoon zelf qua hoeveel je vergeet?

Hmm lijkt me vreemd, weet je alles wat er net voor en net na was nog wel? Misschien herinnerd zei zich het wel gewoon verkeerd.

Ik heb geen idee hoe wij dat zouden moeten weten xp
we kennen jou vriendin toch niet ?
en we weten ook niet of jij dat gedaan hebtr.
mischien wel mischien niet ?

ze wist niet precies wanneer het op de avond was gebeurt, dus ik weet niet of ik alles ervoor en erna nog weet, maar ik heb het gevoel dat ik me alles nog vrij helder herriner, en het kon zijn dat jullie wisten of het kan om één ding te zijn vergeten of niet! :wink:

Kan allebei.

-

:’)

Uh oké.
Ja je kunt dingen zijn vergeten, en ja zij kan gelogen hebben. Vraag het die gozer zelf (wel beschamend moet ik zeggen) of laat het rusten.

Ik heb meestal als ik gedronken heb dat ik gaten mis. Dan heb nog flitsen van de hele avond maar er missen stukken. Meestal mis ik dan ook de dingen die ik liever vergeet en daarna van meerdere mensen terug hoor.

Ik vergeet nooit wat van zo’n avond. Nou ben ik ook nooit ‘ver heen’.

Maar het kan alle twee, zoals de rest al zei.

Ik neem aan dat je vriendin dat niet verzint, tenzij ze een grapje maakt?

Tering zeg, hoe oud zijn jullie? :’)

Maar het kan prima. Ik heb zelf nog nooit een blackout gehad toen ik teveel gedronken had, maar ik hoor vaak genoeg dat het wel gebeurd :’) Daarbij, waarom zou je vriendin dat verzinnen?

Het zou best waar kunnen zijn, maar de kans is ook wel groot dat ze het verzint, sommige vriendinnen doen dat. Geen idee waarom, maar een vriendin van mij verzint ook van alles.

Ik vergeet altijd stukjes die niet zo heel belangrijk zijn, dan hoor ik de avond erna wat ik gedaan had haha, kan het me dan echt helemaal niet herinneren. Als ik met iemand gezoend heb vergeet ik dat eigenlijk nooit echt, maar ik zou diegene niet gelijk weer herkennen denk ik als ik hem weer zou zien, maar ligt er ook aan hoe dronken je was.

Lijkt me wel dat je dat zou herinneren dus ik denk niet dat het gebeurd is. Als je het niet meer weet weet je andere dingen waarschijnlijk ook niet meer.