Dronken vriend praat niet meer tegen me

Okee de titel komt niet helemaal overeen, lol, maar hier het verhaal:

Gister had een goede vriend van mij een feestje en hij had zich aardig volgezopen. → Het idee was eerst dat ik ook naar dat feest zou gaan alleen dan zouden we daar samen moeten blijven slapen in 1 bed en dat leek mij niet zo goed plan.
Die avond had hij zich echt goed volgezopen zoals ik al zei dus… Hij had me een paar keer opgebeld. En later nog een keer omdat die ergens alleen was heen gefietst en hij was van zn fietsgevallen, niemand was bij hem en het was 2 uur 's nachts. Nou ik had hem gerust gesteld en heb gezorgd (wel van een afstandje) dat die weer veilig thuis is gekomen.
Vandaag probeerde ik hem een aantal keer te bereiken door middel van snapchat, whatsapp en ik heb gebeld. Ik werd gewoon vol genegeerd. Net toen ik een whatsappgesprek aan het aanhaken was vroeg ik hoe het verder nog was geweest. En het enige antwoord dat ik kreeg was ‘leuk’.

Nou vind ik het eerlijkgezegd best vervelend dat die zo ontzettend bot doet en amper meer tegen me praat. Ik heb hem gister ‘geholpen’ toen die vol bezopen was. Als ik dat niet had gedaan had die nog ergens in de struiken gelegen nu.

Moet ik hem nog maals bellen? Of gewoon negeren en laten? Ik vind het namelijk erg vervelend dat gewoon een goede vriend zo tegen mij doet opeens.

Alvast bedankt!

Ik zou nog eventjes wachten. Als hij zo veel gezopen had kan het goed zijn dat hij nu met een flinke kater zit en dat hij gewoon even niet in staat is om je te bedanken en uitgebreid te antwoorden en dat morgen ineens wel doet.

Je maakt je veel te druk om niks. Die jongen heeft gewoon een dikke kater en heeft waarschijnlijk niet echt zin om überhaupt iets te doen.

Heeft ie dus geen last van maar bedankt iig heb m net weer soort van kort gesproken