dronken/stoned in school.

ben jij ooit dronken of stoned in de les geweest, is er ook iemand achter gekomen. blow je of drink je (of allebei haha) vaak tijdens school?

ik wel ik blow zo ongeveer elke dag in de pauze, en als we dat niet doen brengen we vodka in waterflesjes mee;] ik een keer gepakt, ben het verkeerde lokaal ingestormd, maar ben gelukkig niet geschorst:)

geef je mening, heftige discussies please:]

Nee, waarom zou je dat doen?
Echt ronduit idioot. Je komt daar om iets t leren, je doet het voor jezelf hoor :wink:.

ja, ik vind het een beetje stom
misschien grappig voor een keertje, maar niet voor elke dag
sowieso moet je niet elke dag blowen/drinken, dat is niet gezond

Mijn vriend deed dat toen ie op mavo zat. Daarna is hij Havo gaan doen en heeft t niet meer gedaan. Beetje triest wel hè, vind je zelf ook niet?!

je praat alsof je er trots op bent en het hartstikke stoer vindt.

en dat; ‘’ heftige discussies please:] ‘’
vond ik wel grappig

-.-’

Als de TS zichd aar goed bij voelt, en haar cijfers lijden er niet onder dan is het toch niet erg? Mn zus doet het ook vaak genoeg, oke ik zeg nu niet dat het goed is, maar als haar cijfers er niet onder lijden moet ze het zelf weten.
Lijden hara cijfers er wel onder dan moet ze maar overwegen om te stoppen ermee.

fukkin stoer, duh!

come on, je zit daar om te leren & niet om stoned te zijn, doe even normaal fzo.

mijn ex deed het ook altijd…
kun je niks mee, mensen die altijd stoned zijn!
hij blijft nu zitten én moet een niveau lager,
je verkloot er dus je toekomst mee…

Voor een keer is het best leuk maar als je dat elke dag doet ben je wel een beetje triest.

Najah mijn vriend is er na de mavo meegestopt, heeft zn havo afgemaakt in zit inmiddels in zn 3e jaar van zn werk/opleiding.
maar kappen ermee;)

-verslaafd-

Een vriend van me van een paar klassen hoger begon op het vwo toen in de moest hij naar havo, toen bleef hij zitten, toen ging hij naar vmbo-t. daar bleef hij weer zitten en toen moest hij halverwege het jaar naar kader.

sorry hoor, maar dan verkloot je het helemaal zelf.

Dat is echt zó dom.

Heel stoer, hoor. Vind je jezelf nu echt geweldig?
Ik zou zeggen: ga zo door.

inderdaad.

owja,
stoer inderdaad.
en je woont in newyork zie ik…

mens je bent 15 dan hoor je met je vriendinnen te giechelen om jongens en niet te blowen en drinken elke dag…
serieus,
get a life

Idd. Ookal lijkt 1x me wel grappig.