Dronken meisje thuisbrengen?

Ik vind het eigenlijk wel heel attent van hem. Wel had hij het alleen wel even kunnen laten weten, zodat je wat later had kunnen komen.

Maar nee, ik zou niet boos zijn. Als het goed is hoor je je vriend gewoon te kunnen vertrouwen dat hij niks met haar zou doen toch?

Iedereen is sowieso met de fiets (ivm drinken), en het feest was afgelopen. De rest van de mensen die nog wilden blijven, zijn naar een collega gegaan wie tegenover hun bedrijf woont. Ik weet ook wel dat ik me niet hoef aan te stellen omdat het nu even koud is en dat zij veilig thuiskomt, maar ik ben gewoon pissed off dat hij mij niks heeft verteld terwijl ik nu gezellig bij vriendinnen had kunnen zitten. Ik zit hier nu al bijna 40 minuten en heb nog steeds niks gehoord. Vind het gewoon allemaal vaag omdat hij haar nauwelijks kent en dat ze ook haar ouders of een vriendin had kunnen vragen, maar hij moest per sé mee!

Wel lief van je vriend dat hij dat doet, maar als er zoveel andere mensen zijn die haar naar huis konden brengen en hij een afspraak met jou heeft vind ik dat best dom van hem… Goed gezegd van dat nachtkusje, zelf had ik denk ik ook zoiets gezegd. Vooral omdat ze elkaar niet heel goed kennen klopt het niet helemaal en zou ik zelf een beetje twijfels hebben over wat hij zegt. Maar het kan zijn dat hij gewoon hele goede bedoelingen heeft en slecht geen gecommuniceerd. Zou gewoon naar huis gaan dan weet hij tenminste dat zijn actie niet de slimste was.

Nee zit er nog haha, kan het ook niet echt maken om weer terug te gaan… hij had er trouwens al moeten zijn nu maar nog niet.

Wie zegt dat hij per sé moest? Als hij het nou zelf heeft aangeboden? Dat hij haar nauwelijks kent heeft er naar mijn idee niet veel mee te maken. Had je het anders gevonden als het een goede vriendin was? Dan zat je nu in dezelfde kou hoor. Nogmaals, dat je niks heb gehoord, daar snap ik dat je een beetje boos over bent, maar om de rest zou ik écht niet boos zijn.

100% eens met wat alles wat Falathiel zegt.

Ik zou ook wel boos zijn, maar meer om het feit dat hij zo slecht communiceert. Niet om het feit dat hij dat meisje naar huis brengt, ook al waren er zoveel andere mogelijkheden. Mijn vriend zou precies hetzelfde kunnen hebben gedaan, gewoon omdat hij mensen graag helpt, daar zit verder niks achter. Je kunt het hem zeker wel zeggen zodat hij rekening met je kan houden een volgende keer, maar als je heel boos op hem wordt denk ik niet dat je veel begrip van zijn kant terugkrijgt.

Ik vind dat je een beetje overdrijft. Het is niet netjes van hem om het je pas zo laat te laten weten, maar zo’n sneer van ‘geef haar maar een nachtkusje’ vind ik onnodig en zorgt alleen maar voor meer gedoe. Je kan face-to-face zeggen dat je het echt niet leuk vond en graag zou willen dat hij het de volgende keer anders aanpakt. Iedereen maakt wel eens een beslissing die goed bedoelt is maar achteraf toch niet zo slim blijkt te zijn.

Hmm nee denk dat ik er dan hetzelfde over had gedacht… ik denk ook wel dat mijn grootste ergernis nu is dat ik niks van hem hoorde, en daardoor voel ik me een soort tweede keus omdat hij haar voor mij laat gaan terwijl er zoveel andere opties waren. En ondertussen zijn we al bijna weer drie kwartier verder, zonder iets gehoord te hebben nog…

Ik zou iets hebben van: boeie. dan wacht ik wel, maar thx he xx

Maarja, ik ben raar.

Hoe weet je of er zoveel andere opties waren? En dan nog als je vriend het aanbied, waarom dan op zoek gaan naar een andere optie. Jouw vriend zag dit blijkbaar als een goede keuze en dan heeft het weinig zin om daar ruzie over te gaan lopen maken. Ik zou je ook echt geen tweede keus voelen, dat is nergens voor nodig. Maar zeg gewoon dat hij het de volgende keer eerder moet laten weten. En als je het lang vindt duren bel je even om te vragen hoe ver hij is. Kan je anders niet zelf naar zijn huis toe?

pff dat vind ik best logisch dat je daar kwaad om bent. Vooral omdat er nog zoveel andere manieren waren en jij nu 3 kwartier in de kou zit. Probeer hem anders eens te bellen?

Omdat er tientallen andere mensen waren, waaronder vrienden van haar? En nee ik kan niet naar zijn huis toe, want dat is een halfuur lopen. Maar ik bel hem nu.

Niets aan toe te voegen.

Je snapt dat je daar nu dus had kunnen zijn? Zelfs met die twintig minuten had ik al gedacht; ik loop alvast een stuk

Misschien waren die ook allemaal aangeschoten/dronken? Je was er niet bij, dus je weet niet welke opties er waren.

Hmm ik vind het toch wel een beetje vreemd dat hij niet reageert ook! Als hij gewoon af en toe wat zou sturen dan zou ik het begrijpen, maar dat hij niks van zich laat horen vind ik wel vreemd.

Je zegt dat je vooral boos bent om dat hij het zo laat liet weten, maar waar was die nachtkusjesopmerking dan voor?

Guys kom op. Andere opties of geen andere opties. Hij reageert gewoon niet en dat is het punt. Het is lullig dat hij zijn vriendin 3 kwartier laat wachten zónder iets te zeggen.

Nou ik heb hem aan de lijn gehad, en nee niet iedereen was dronken, hij maakte zich alleen zorgen om haar en de rest had geen zin om mee te fietsen. Toen hij weg wilde gaan om naar mij te komen, was ze achter hem aan gefietst en had ze hem gevraagd of hij haar thuis wilde brengen. En hij was zelf ook aangeschoten want hij mompelde allerlei rare dingen en dat ze zo lief was en dat er toch iemand moest zijn die dat lieve meisje thuisbracht. Hij is er pas over 10 minuten, omdat hij nog met haar mee naar binnen was geweest om wat te drinken.

Nu is het dus niet meer zo raar dat ik boos ben?