dronken kus

hoi hoi

Ik ga met de deur in huis vallen… Ik heb tijdens een weekend met de studentenvereniging dronken iemand gekust. Hij is wel iemand die ik oprecht leuk vind (ook al ken ik hem nog niet heel goed) de avond na het weekend stuurde hij me een Facebook bericht en na een tijdje gesprek zei hij dat hij in heel het weekend niet dronken was geweest en geen black outs heeft gehad, hij vroeg ook of ik dat wel gehad heb.
Nu vanavond had ik iets gestuurd naar hem en zijn antwoord was redelijk enthousiast, maar het is een enorm kort gesprek geweest.
Nu weet ik dat hij iedere dag om 6u moet opstaan en dat hij nadat hij mijn bericht gelezen heeft offline is gegaan maar hij heeft niet geantwoord.
Langs de ene kant denk ik dat het daarom is dat hij niet antwoordde, maar langs de andere kant vrees ik dat ik mezelf iets aan het wijsmaken ben en dat hij helemaal geen interesse heeft in mij.

Wat denken jullie? Ik weet dat jullie geen gedachten kunnen lezen en weten of hij me leuk vind maar sturen jongens als ze iemand kussen erna altijd nog een bericht?

Soms wel, soms niet,
ligt er aan hoe verlegen die jongen is.
Wil je het echt weten ?
Stap dan op hem af in real en vraag wat hij van je vind. Misschien een beetje awkward als hij je niet leuk vind, maar dan weet je het wel en lig je niet meer zo te twijfelen

Vraag het hem gewoon.

Vraag of hij wilt afspreken of iets drinken samen een keertje ofz, leer m kennen. In t echt kun je veel beter beoordelen of hij intresse toont. (En hij leert jou ook kennen)

Ik zou hem nog een berichtje doen, nee heb je, ja kan je krijgen. Kijk of hij terug blijft praten en zo ja, probeer eens een afspraakje te plannen. Eens wat drinken kan altijd. :slightly_smiling_face:

Ik heb hem al een bericht gestuurd om te zeggen dat ik eigenlijk nooit iemand kus als ik uitga, hij reageerde dat hij het nog wist en niet erg vond dat hij mij kuste en verder zijn we heel de avond nog aan het chatten geweest. Dat is alvast niet heel negatief hahah
Het probleem met het gewoon vragen is dat hij in het praesidium van de studentenvereniging zit waar ik ook bij ben dus nogal veel gemeenschappelijke kennissen waardoor het gênant kan worden als hij dat tegen de rest zou zeggen.
Ik weet wel dat jullie gelijk hebben maar ik ben bang voor de situatie achteraf :slightly_smiling_face: