Dronken knuffelen met je crush

Okee, afgelopen weekend hadden we een soort kamp met een stuk of twintig jongeren (15-19 jaar). Doordat het eten ranzig was, waren we vroeg begonnen aan de drank, zodat bij half tien iedereen dronken was. En begrijp me goed, iedereen is normaal niet zo. Het was heel gezellig en er waren wat koppeltjes ontstaan. Ik was ook behoorlijk dronken en heb met iedereen lopen knuffelen. Niet ernstigs op zich. Totdat ik een jongen die ik ken maar blijf knuffelen, dus lang en vaak (meer dan 30 keer). Hij knuffelde terug en alles, en ik heb een paar keer ook gevraagd of hij het erg vond dat ik hem zo vaak knuffelde en hij zei van niet. Zijn vriend zei dit ook. Mijn vriendin zei alleen dat hij het niet leuk leek te vinden. Hij heeft geen enkele keer geprobeerd mij te zoenen. De volgende dag voelde ik me erg awkward, maar we zaten wel met z’n vieren bij elkaar in de bus terug. Nu is dus mijn vraag, vindt hij mij wel leuk of was hij gewoon aardig? Ik denk dat ik hem nu namelijk wel leuk vind. :S

Knuffelen kan je met iedereen doen… vrienden, familie. Knuffelen is gewoon fijn, dat hoeft niet te betekenen dat hij je meteen leuk vind, waarschijnlijk had hij dan wel meer stappen ondernomen. Knuffelen an sich stelt over het algemeen weinig voor.

Ik weet niet hoe oud je bent?

Ik denk dat je een beetje te hard van stapel loopt. Hij was vast ook erg dronken? Alleen knuffelen wil (naar mijn mening) nog niks zeggen… sorry.

17 xD

Hm, je komt op mij wat jong en misschien (niet beledigend bedoeld) wat wanhopig, ik denk eigenlijk dat je dingen ziet die er niet zijn omdat je hem wel leuk vind…

Nee okee, vond ik ook wel, maar ik moest het kwijt en stresste hem een beetje

Geeft niet (: Als hij je leuk vind merk je dat vanzelf, tot die tijd zou ik het loslaten want ik denk dat je wat hard van stapel loopt. Je kan ook contact met hem zoeken en vragen hoe hij het vond en of hij er wat bij voelde oid.

ik zou in ieder geval wat gas terug nemen

Inderdaad, iedereen kan iemand een knuffel geven maar dat hoeft niks te betekenen. Als ik niet mijn vriend een knuffel geef maar een andere jongen hoeft dat niet te zeggen dat hij mij of ik hem leuk.
Ik zou er dus niet meteen vanuit gaan dat hij jou leuk vindt, maar als jij hem leuk vindt kun je wel contact met hem blijven houden en wie weet wat er dan gebeurt

Dankjulliewel, juist omdat het zo wanhopig klonk vroeg ik het eerst hier. Hartelijk dank!

Wat wil je hier nu mee zeggen?

je moet gewoon aankijken wat er gebeurd, succes!