Dronken in Berlijn ?

Heei allemaal, ik wil graag wat advies;
Ik ga met school op werkweek naar een buitenlandse stad: Londen, Berlijn en Parijs.
Ik heb blij gekozen voor Berlijn.Nu ga ik met 44 anderen maar vrienden van mij ook, maar die zijn van plan om allemaal drank en joints mee te gaan smokkelen en elke avond dronken te worden. Hier heb ik dus hélemaal geen zin in maar ik heb goeie vrienden die naar Berlijn gaan. Nu heb ik ook vrienden in die naar parijs gaan maar daar heb ik ietsje minder een klik mee, maar die willen niet drinken enzo. Waar zouden jullie heen gaan?

Berlijn, omdat je liever naar Berlijn gaat toch. Er zijn daar vast nog wel anderen waarmee je om kan gaan, en overdag zullen ze toch niet gaan drinken? Op mijn reis (wel naar Londen) waren alle dagen helemaal vol geplant en had je daar niet eens tijd voor.

Drugs meenemen naar het buitenland is wel het domste wat je kunt doen. Mocht de politie erachter komen, zwaait er wat. Geen enkel land is zo tolerant als Nederland en je kunt tijden in de cel belanden.

Ik zou alsnog voor Berlijn kiezen maar afstand houden van die zogenaamde vrienden.

Ja dit ja.

Maar ook zonder drank kan jij een leuke tijd hebben. Ik drink zelf helemaal geen alcohol maar mijn vrienden wel en dat heeft nog nooit problemen opgeleverd. Behalve dat ik alle genante acties de volgende met ze kan delen haha…

Precies dit. Er gaan wel meer mensen mee en dit is een leuke manier om anderen te leren kennen :grinning:

Bedankt allemaal😘

Gewoon voor Berlijn kiezen en niet met die vrienden meedoen. Hele domme vrienden zijn dat overigens, als ze betrapt worden…
Er zijn vast wel meer mensen die leuk en aardig zijn die naar Berlijn gaan, probeer daar een beetje mee om te gaan.

Waarschijnlijk hebben ze meer praatjes dan dat ze het daadwerkelijk gaan doen. :’)