dronken acties xd

heb jij ook wel is, je word op een ochtend wakker. en je denk “wtf heb ik vanacht gedaan?”
en daarna vertellen je vrienden allemaal wilde verhalen.

nou, vertel hier ook jou verhaal! (:

ik heb nog niet heel veel meegemaakt, alleen een keer laatst.
ik had echt heel veel gedronken misschien wel iets te veel ;$
ik zat in de trein. en ik was in slaap gevallen. na een tijdje werd ik wakker.
ik keek voor me en zag 2 vriendinne helemaal draaien, ik had al zon gevoel dat dit niet goed ging. ik pakte de prullebak, en een vriendin zei nog"niet aanzitten dat is vies"en toen ging ik verschrikkelijk over me nek. over 2 vriendinnen van me heen. en over mezelf bah.
ik gooide mijn haar naar achter en de vrouw achter mij kreeg het ook over zich heen.
ik schaamde me zo toen ik dit de volgende dag hoorde. ik heb nu wel even mijn lesje geleerd…

http://jimfairthorne.files.wordpress.com/2009/09/nelson-muntz.jpg

up :slightly_smiling_face:

Ik hou van je plaatje, dude.
Ik ga hier niets aan toevoegen verder, want dan komen moraalriddertjes opduiken vanuit alle hoeken van girlscene.

tell your stories!

Ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik me niets meer kon herinneren.
Ik heb wel een keer gehad dat ik in de bosjes ging plassen, maar dat ik omviel.
Maar verder ben ik heel braaf :’)

Nah, ik ben niet snel dronken, ik kan goed tegen drank.
Maar ik heb gisteren mijn aardrijkskunde pta onder invloed van 5,5 glazen whisky gemaakt, dat vind ik toch wel een behoorlijke fail. x]

hahaha ,

@kurtie: waarom.

Ehm, tsja. Ik moest om kwart over vijf op, ik had in totaal twee uurtjs slaap gehad. Ik had al een blikje redbull op maar werd daar niet wakker van. En toen had ik de keuze uit koffie zetten (filters zoeken, water koken, etc. kortom: te moe voor) of een fles whisky die daar toch stond pakken. En toen dacht ik ‘als ik een glaasje drink ben ik in ieder geval wakker’, maar het werden er gewoon iets meer. x]

^haha, dat had ik een keer met wijn. Het was óf koffie zetten, óf snel even wijn nemen. En toen nog kranten lopen vroeg op de ochtend x]

Ik drink niet, hoi.
Ja ik ben sowieso nog geen 16 maar ik mag opzich wel alcohol hebben.
Heb er gewoon geen behoefte aan nu :’)

Zoekfunctie.